برگزاری آیین اختتامیه مرحله کشوری پنجمین جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری

مشهد(پانا)- آیین اختتامیه مرحله کشوری پنجمین جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری با حضور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین اختتامیه مرحله کشوری پنجمین جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده در این جلسه ضمن تقدیر از تمامی همکاران فعال سراسر کشور که در زمینه تمهید مقدمات برگزاری این جشنواره تلاشی مضاعف داشته اند و همچنین کلیه همکاران فعال در دبیرخانه این جشنواره و داوران گفت: فرآیند آموزش و یادگیری شامل اجزای چون آموزش دهنده، مخاطب و محتوا است، معلم مهمترین جز است و می تواند عاملی مهم برای ایجاد تغییر و تحولات اساسی و موثر در فرایند آموزش و یادگیری باشد.

وی با بیان اینکه یکی از محاسن برگزاری اینگونه جشنواره‌ها شناسایی همکاران توانمند در سراسر کشور است افزود: یکی از محورهای برگزاری این جشنواره تولید محتوای الکترونیکی است، انصافا همکاران ما طی ۲۰ ماه گذشته زحمات زیادی را در حوزه تولید محتوای الکترونیکی با کیفیت کشیده‌اند و هزاران ساعت محتوا با کیفیت آموزشی و پرورشی برای دانش آموزان عرضه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه مشارکت خانواده ها در فرایند آموزش مجازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است تصریح کرد: اولیای دانش آموزان طی ۲۰ ماه گذشته با زحمات و دشواری کار معلمین بیشتر آشنا شدند و با مشارکت فعال نقش موثری را در پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی ایفا کردند.

خدابنده با بیان اینکه مشارکت اولیا در فرایند تعلیم و تربیت دانش آموزان عاملی برای اثربخشی آن به حساب می‌آید افزود: امیدواریم پس از برگزاری این جشنواره خودتکثیری در میان همکاران رقم بخورد و شاهد بسط، انتشار و گسترش توانمندی ها، خلاقیت ها و نوآوری های همکاران در سراسر کشور باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار