افزایش تولید دارو در داروسازی سها

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت داروسازی سها هلال با اشاره به این که تولید انواع دارو در مجموعه سها هلال افزایش پیدا کرده است، از تولید 125 میلیون فقره انواع دارو در سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
افزایش تولید دارو در داروسازی سها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر حسین عطار مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت داروسازی سها هلال با اعلام افزایش تولید انواع دارو گفت: شرکت داروسازی سها به عنوان عضوی از خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با آرمان سهــا - سلامت همه انسان ها، رسالت خویش را تولید و عرضه فرآورده های دارویی انسانی با بهره گیری از فناروری روز دنیا دانسته و سعی در رفع نیازهای دارویی حوزه سلامت در حد توان دارد.

وی افزود: شرکت داروسازی سها در وضعیت فعلی توانست خطوط تولید هر دو سایت شرکت را با تلاش و همکاری مدیران و کارکنان به صورت فعال حفظ کند و پیرو جلسات مکرر با حضور مدیران ارشد و دست اندرکاران حوزه تولید و فروش در جهت ارتقای تولید، راهکارهای مناسبی ارائه شد.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: این مجموعه در هشت ماهه سال جاری حدود بیش از 125 میلیون عدد انواع دارو شامل قرص، کپسول و داروهای مایع را تولید و در جهت رفع نیازهای دارویی حوزه سلامت به بازار عرضه کرده است.

عطار ادامه داد: محصول قرص ایبوپروفن 400 سها که در 2 سال گذشته در این شرکت تولید نشده بود و همچنین شربت مترونیدازول در جهت رفع نیاز دارویی حوزه سلامت به این محصول و جهت تسکین دردهای بیماران علی الخصوص در فصل سرما، طی جلسات و برنامه ریزی مدون داروسازی سها، در برنامه تولید مجدد قرار گرفت. این دارو یکی از پرمصرف ترین داروهای ضددرد و ضد التهاب غیر استروئیدی بدون نیاز به نسخه است.

مدیرعامل شرکت داروسازی سها هلال تصریح کرد: امروز داروها و محصولات برند شده شرکت داروسازی سها شامل برونتیف (شربت کتوتیفن)، پروویل (سوسپانسیون ایبوپروفن)، قرص فمارز (قرص لتروزول)، کپسول آسیفن (استامینوفن - ایبوپروفن - کافئین)، سوسپانسیون مالوژل اس (آلومینیوم سایمتیکون-منیزیم)، قرص فیناگرو1 (فیناستراید1 میلی گرم)، قرص فیناپروست5 (فیناستراید5 میلی گرم)، سوسپانسیون مگنی میلک (منیزیم هیدروکساید)، سولامرکربنات (رناهلث)، سیتاگلیپتین (سیتاگلیکس) و سولامر هیدروکلراید (رنالایو) است که تولید هر کدام از آن کمک بسزایی به رفع نیازهای دارویی کشور کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار