نشست تخصصی آموزش و پرورش با نیروی انتظامی منطقه‌ کهریزک

کهریزک(پانا)- نشست تخصصی رئیس اداره آموزش پرورش منطقه‌ کهریزک و نیروی انتظامی با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناس مراقبت در برابر آسیب‌های‌اجتماعی و مسؤلین نیروی انتظامی شهرری و کهریزک در اداره آموزش و پرورش این منطقه‌ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست تخصصی آموزش و پرورش با نیروی انتظامی منطقه‌ کهریزک

این نشست با محوریت پیشگیری از آسیب‌های ‌اجتماعی در دفتر محمدرضا افضلی‌نیا رئیس اداره آموزش ‌و ‌پرورش منطقه‌ کهریزک با حضور زهرا بی‌پروای‌گلفزانی معاون‌ پرورشی ‌و تربیت‌بدنی، فاطمه شفیعی کارشناس ‌مراقبت در برابر آسیب‌های‌اجتماعی، سرگرد زهراچراغی معاون‌اجتماعی و ستوان یکم محمد مهدوی برگزار شد.

محمدرضا افضلی‌نیا رئیس اداره آموزش‌و‌پرورش کهریزک در این نشست اظهار کرد: تعامل نیروی ‌انتظامی می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌های‌اجتماعی و پیشبرد اهداف آموزش ‌و پرروش نقشی مهم داشته باشد و برنامه‌ریزی در جهت مصون کردن نوجوانان‌و‌جوانان را الزامی دانسته و در این مسیر، کارشناسان نیروی‌انتظامی را یاران نظام تعلیم و ‌تربیت دانست .

محمد مهدوی گفت: همچون همیشه در کنار آموزش ‌و ‌پرورش بوده و در جهت رسیدن به اهداف‌عالی انقلاب‌اسلامی و تربیت جوانانی متعهد ومتخصص و در نهایت توسعه همه جانبه کشور تلاش خواهد نمود و تعامل بیشتر مدارس با کارشناسان ذیربط و نیروی‌انتظامی‌ در حوزه شناسایی ‌و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را خواستار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار