فرهنگیان مولف و نویسنده، کتب خود را به دبیرخانه «کتاب سال معلم» ارسال کنند

سامانه‌ ثبت‌نام این جشنواره به‌زودی از طریق دبیرخانه کشوری آن فعال می‌شود

تهران (پانا) - وزارت آموزش و‌ پرورش امسال جشنواره «کتاب سال معلم» را برگزار می‌کند‌؛ همکاران فرهنگی مولف و نویسنده می‌توانند آثار خود را برای انتخاب «کتاب سال معلم » تا پایان فروردین ۱۴۰۱ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

کد مطلب: ۱۲۳۳۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان مولف و نویسنده، کتب خود را به دبیرخانه «کتاب سال معلم» ارسال کنند

امسال و در دومین دوره جشنواره معلمان مولف که از این پس به کتاب سال معلم تغییر می‌یابد همکاران فرهنگی مولف و نویسنده می‌توانند آثار خود را برای انتخاب «کتاب سال معلم» به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیرخانه کشوری کتاب سال معلم در اداره کل شهرستان‌های تهران مستقر است و مراسم آغاز به کار دبیرخانه کتاب سال معلم از ابتدای آذرماه در اداره کل شهرستان‌های تهران به صورت ملی کار خود را آغاز شده است. آیین افتتاحیه این برنامه ارزشمند همراه با آیین افتتاحیه سایر برنامه‌های کتاب محور وزارت آموزش و پرورش مانند جشنواره دانایی توانایی روز 30 آبان برگزار شده است.

همکاران نویسنده و مولف می‌توانند کتاب‌هایی را که در سال ۱۴۰۰ تالیف کرده اند تا پایان فروردین ۱۴۰۱ به دبیرخانه کتاب سال معلم واقع در اداره کل شهرستان‌های تهران ارسال کنند.

آیین اختتامیه کتاب سال معلم و انتخاب کتاب سال معلم همزمان با روز قلم در چهاردهم تیرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و سامانه‌ ثبت‌نام این جشنواره نیز به زودی از طریق دبیرخانه کشوری آن فعال و در دسترس همکاران علاقه مند قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار