مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ در جلسه مدیران مدارس:
مدارس باید فرصتهایی برای رشد کیفی دانشآموزان فراهم کنند
کرج (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ در جلسه مدیران مدارس عنوان کرد مدارس باید فرصتهایی برای رشد کیفی دانشآموزان فراهم کنند.
![مدارس باید فرصتهایی برای رشد کیفی دانشآموزان فراهم کنند](https://cdn.pana.ir/thumbnail/MTJkMDkzi6p9/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHqONM3-KzpkQsAIKXaKdntA,,/MTJkMDkzi6p9.jpg)
جلسه هم اندیشی مدیران مدارس ابتدایی قطب سوم با حضور صمد پورروستا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ، علی شکیبا معاون آموزش ابتدایی، ابوطالب حیدرزاده مسئول اداره حراست، اسفندیار عقبایی مسئول ارزیابی عملکرد و مسئولان آموزش ابتدایی به همراه مدیران قطب سوم به میزبانی آموزشگاه امام علی(ع) و امام هادی(ع)درشهر مهدی آباد شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.
در ابتدای جلسه علی شکیبا، معاونت آموزش ابتدایی گفت: جلسات قطب ها به طور مرتب و برنامه ریزی شده و به صورت ماهانه در راستای اهداف نظام آموزشی سند تحول بنیادین و ارتقای کیفیت آموزشی معاونت ابتدایی با همکاری مدیران مدارس اجرا می شود.
در ادامه صمد پور روستا، مدیرآموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ کیفیتبخشی آموزشی و پرورشی را اساس کار مدارس این شهرستان عنوان کرد و افزود: در مدارس فرصتهای خوبی وجود دارد که میتوان با تدبیر جامع از آنها بهر برداری کرد. این مدارس باید فرصتهای بهتری را برای رشد کیفی دانشآموزان فراهم آورند و مهمترین اصل کیفیتبخشی داشتن مدارسی است که بر اساس ویژگیهای مندرج در سند تحول بنیادین و ساحتهای ششگانه تربیت باشد.
پورروستا اضافه کرد: معلم و مدیر خلاق مدرسه، با توجه به مقتضیات مدرسه خود، باید بداند دانشآموزان مدرسه در چه سطحی از علم و دانش قرار دارند و از همان نقطه آموزش و پرورش را شروع کند، تا بتواند با یک برنامه عملیاتی دقیق، راهبری و منسجم گام بهگام پیش برود.
مدیر آموزش و پروش شهرستان ساوجلاغ گفت: در خصوص بازگشایی و حضور دانش آموزان در سال های اخیر بدلیل بیماری کرونا مشکلات فراوانی در حوزه تعلیم و تربیت اتفاق افتاده که لازم است دانش آموزان مهارت های زیستی و اخلاق را در اجتماع و مدرسه بدست آورند و خوشبختانه امسال بستر حضوری شدن فراهم شده و لازم است مدیران در این زمینه برنامه ریزی لازم را داشته باشند.
در پایان هریک از مدیران ضمن بیان نقطه نظرات و پیشنهادها خود به تحلیل نقاط قوت و ضعف مدارس، اقدامات بهینه و راهکارهای اصلاحی پرداختند.
ارسال دیدگاه