نام جشنواره «معلمان مؤلف» تغییر کرد

تهران (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی از برگزاری «کتاب سال معلم» به جای جشنواره معلمان مؤلف خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
نام جشنواره «معلمان مؤلف» تغییر کرد

حسن شربت دار اظهار کرد: در دومین سال از «جشنواره معلمان مؤلف»، بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، قرار شد از این پس، نام این جشنواره به جشنواره «کتاب سال معلم» تغییر پیدا کند.

شربت دار افزود: فرهنگیان مؤلف و نویسنده می‌توانند آثار خود را برای انتخاب «کتاب سال معلم» به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به این که دبیرخانه کشوری کتاب سال معلم در اداره کل شهرستان های تهران مستقر است، گفت: مراسم آغاز به کار دبیرخانه «کتاب سال معلم» از ابتدای آذرماه در اداره کل شهرستان های تهران به صورت ملی کار خود را آغاز خواهد کرد و آیین افتتاحیه این برنامه ارزشمند، همراه با آیین افتتاحیه سایر برنامه های کتاب محور وزارت آموزش و پرورش همچون جشنواره دانایی توانایی روز سی‌ام آبان برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی ادامه داد : فرهنگیان نویسنده و مؤلف می‌توانند کتاب‌هایی را که در سال ۱۴۰۰تألیف کرده اند، تا پایان فروردین ۱۴۰۱به دبیرخانه کتاب سال معلم ارسال کنند.

شربت دار با بیان این که آیین اختتامیه کتاب سال معلم و انتخاب کتاب سال معلم همزمان با روز قلم در چهاردهم تیرماه ۱۴۰۱برگزار می‌شود، گفت: سامانه‌ثبت‌نام این جشنواره نیز به زودی از طریق دبیرخانه کشوری آن فعال و در دسترس فرهنگیان علاقه مند قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار