برگزیدگان جشنواره " تجربیات برتر در حوزه سنجش و ارزشیابی" آذربایجان شرقی معرفی شدند

تبریز (پانا) - برگزیدگان استانی راه یافته به مرحله کشوری جشنواره تجربیات برتر مدارس در حوزه سنجش و ارزشیابی سال تحصیلی 1400-1399 معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۲۳۲۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان جشنواره " تجربیات برتر در حوزه سنجش و ارزشیابی" آذربایجان شرقی معرفی شدند

مجید شقاقی پور با اعلام این خبر گفت: راه یافتگان به مرحله کشوری جشنواره تجربیات برتر در حوزه سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در سال تحصیلی 1400- 1399 را به شرح زیر است:

شبنم خداداپور از مدرسه دولتی امام علی(ع) ناحیه 1 تبریز

رباب خدی پور از مدرسه دولتی شهید هادی ناحیه 1 تبریز

هانیه آزمایش از مدرسه دولتی بنت الحسین(ع) ناحیه 1 تبریز

رحمان خدادادی از مدرسه استعدادهای درخشان علامه طباطبایی ناحیه 1 تبریز

حمیده امجدی قره کوشن دانش پژوه علوی ناحیه 1 تبریز

فاطمه ایمانی از مدرسه غیردولتی میثاق 2 ناحیه 4 تبریز

معصومه تیزچنگ از مدرسه غیردولتی اطهران ناحیه 4 تبریز

نسترن مربی از مدرسه غیردولتی اطهران ناحیه 4 تبریز

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان خاطرنشان شد: برگزاری جشنواره تجربیات برتر در دو محور در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ است که محور اول این جشنواره شامل تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی (آغازین، تکوینی و پایانی) مطابق با آیین نامه‌های آموزشی است که در این محور وضعیت فعلی فرآیند اجرای انواع ارزشیابی پیشرفت تحصیلی (آغازین، تکوینی و پایانی) در مدارس و کلاس‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: محوردوم نیز شامل ابتکارات فردی و حرفه‌ای می‌باشد که در این محور اقدامات نوین و موثری که توسط مدیران و معلمان به منظور اصلاح و بهبود روند ارزشیابی پیشرفت تحصیلی بر اساس مفاد آیین نامه‌ها و بخشنامه‌های مربوط انجام یافته ارزیابی خواهد شد.

شقاقی پور یادآور شد: جشنواره در تمامی سطوح (ادارات و مدارس) و تمامی مقاطع تحصیلی (ابتدایی و متوسطه) برگزار می‌گردد. وی گفت: بر اساس تقویم اجرایی جشنواره از برگزیدگان مرحله استانی و کشوری تقدیر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار