ضرورت حضور جدی‌تر در مانور مقابله با زلزله

زنجان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان زنجان از تمامی مربیان و دانش‌آموزان خواست به صورت جدی‌تر و با درجه اهمیت بیشتری در مانور زلزله امسال حضور داشته باشند.

کد مطلب: ۱۲۳۲۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت حضور جدی‌تر در مانور مقابله با زلزله

جلسه هماهنگی مانور زلزله با حضور رئیس سازمان دانش آموزی استان زنجان، مدیرکل مدیریت بحران استان، رئیس ستاد مدیریت بحران شهر زنجان، رئیس ایستگاه آتش نشانی، معاون جمعیت هلال احمر شهرستان و کارشناسان مرکز فوریت‌های پزشکی و اداره نوسازی مدارس درمحل سالن کنفرانس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان تشکیل شد.

راویه قاسمی، رئیس سازمان دانش آموزی استان زنجان، با اشاره به اینکه مدرسه هدف در اجرای این برنامه مدرسه دخترانه ولیعصر از مدارس ناحیه 1 استان به علت قرارگیری در بافت فرسوده شهری است، گفت: « امسال بیست و سومین مانور زلزله را با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب آور» اجرا می‌کنیم. هدف از اجرای این برنامه انتخاب و عمل به بهترین و سریعترین راه در مقابله با حوادث پیش بینی نشده و طبیعی است.»

وی در ادامه با توجه به ضرورت موضوع، دستورالعمل مانور زلزله را تشریح کرد و گفت: «این مانور در سطح کلی مدارس شامل همه دانش آموزان در تمامی سطوح ابتدایی، متوسطه اول و دوم برگزار خواهد شد. انتظار داریم در اجرای این طرح از تمامی ظرفیت های تشکیلاتی پیشتازان به نحو احسن استفاده شود. این مانور در تاریخ هشتم آذر ماه، ساعت ۱۰:۱۵ همزمان با سراسر کشور به مدت 1 و نیم ساعت اجرا خواهد شد و در بسترهای مختلف آموزش‌های حضوری و مجازی در تولید فیلم، تهیه پوستر و نقاشی و سایر فعالیت‌های دانش آموزی استقبال خواهد شد.»

قاسمی همچنین از تمام مربیان جمعیت هلال احمر سازمان، سازمان آتش نشانی و سازمان دانش آموزی درخواست جدیت و پیگیری مستمر در امر آموزش کرد به نحوی که در تمام ابعاد علی الخصوص نمایش های تصویری اهمیت موضوع مشهود باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار