واکنش علیرضا فغانی به ادعای فرهاد مجیدی: اطلاعاتت را به روز کن

فرار رو به جلو نکن که فشار را روی داور بیاندازی

تهران (پانا) - مطرح‌ترین داور فوتبال ایران که سابقه قضاوت در فینال المپیک و رده‌بندی جام جهانی را دارد، به ادعای سرمربی جوان استقلال واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
واکنش علیرضا فغانی به ادعای فرهاد مجیدی: اطلاعاتت را به روز کن

روز گذشته استقلال تهران در هفته پنجم لیگ برتر در روزی که از امتیازی مهم برخوردار شده بود و پس از یک سال و 8 ماه هوادارانش توانسته بودند به ورزشگاه بروند، مقابل نساجی در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل متوقف شد تا 3 امتیاز مهم خانگی را از دست داده و صدرنشینی را تحویل آلومینیوم اراک دهد.

پس از این بازی فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری یکی از دلایل ناکامی تیمش در کسب 3 امتیاز خانگی را داوری باز معرفی کرد که بر عهده علیرضا فغانی بود. مجیدی معتقد است که در این بازی یک خطای هند منجر به پنالتی برای استقلال گرفته نشده است.

ساعاتی پس از این بازی، علیرضا فغانی مطرح‌ترین داور فوتبال ایران که مهمان یک برنامه زنده تلویزیونی بود، پاسخ این ادعای فرهاد مجیدی را داد و گفت: « امیدوارم فرهاد مجیدی اطلاعات قوانین بازی‌اش را به روز کند و اینطور فرار رو به جلو نباشد که فشار را روی داور بیاندازند. من از این مسائل زیاد دیده‌ام، عادت دارم و اصلا برایم مهم نیست که او چه گفته است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار