پیام تبریک سرپرست آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به‌مناسبت آغاز هفته بسیج

تهران (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تبریک هفته بسیج گفت بسیج مکتب عشق و مدرسان آن، شهیدان گمنامی هستند که بر گلدسته‌های رفیع شهادت، اذان رشادت سر داده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۳۲۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک سرپرست آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به‌مناسبت آغاز هفته بسیج

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پیامی آغاز هفته بسیج را تبریک گفت.

متن پیام سید مجتبی هاشمی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده‌اند. امام خمینی (ره)

بنیانگذار انقلاب اسلامی با صدور فرمان تشکیل ارتش بیست میلیونی، سنگ بنای تفکر والای بسیجی را در جامعه اسلامی بنا نهاد‌ که این تفکر زمینه ساز موفقیت‌های بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی شد. این نهاد مقدس همواره در بزنگاه‌های تاریخی با روحیه انقلابی و مکتبی خود یاری‌گر انقلاب بودند و این امر نشان از اثربخشی فعالیت‌های این شجره طیبه در جامعه اسلامی دارد.

تربیت دانش‌آموزان بسیجی به وسیله معلمان بسیجی در تراز انقلاب اسلامی و بر مدار سند تحول بنیادین نیز از اهداف مجموعه تعلیم و تربیت کشور است.

توسعه و گسترش این نهاد انقلابی در قالب ظرفیت‌سازی برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی می‌بایست در دستور کار متولیان امر قرار گیرد تا بیش از پیش شاهد رشد و ارتقای تفکر بسیجی در بین آحاد جامعه و به ویژه دانش‌آموزان باشیم.

اینجانب به نیابت از جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران، سالروز تشکیل این نهاد ارزشمند را به تمامی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان سرافراز ایران اسلامی بویژه مردم شریف استان تبریک عرض می‌کنم و سربلندی بسیجیان مخلص را در پرتو رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری از خدواند متعال مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار