آیین خشت‌گذاری مدرسه ۱۲ کلاسه توسط خیر مدرسه‌ساز در شهرستان فردیس

کرج (پانا) - مدرسه ۱۲ کلاسه جانان در فردیس، در زمینی به مساحت ۱۳۸۰ مترمربع و به همت خیر نیک اندیش، علی نجاری از جانبازان سرافراز و به نام تنها دختر و یادگار فرزند جوان و فقیدش ابراهیم نجاری بنا شد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
آیین خشت‌گذاری مدرسه ۱۲ کلاسه توسط خیر مدرسه‌ساز در شهرستان فردیس

آیین خشت گذاری مدرسه ۱۲ کلاسه توسط علی نجاری خیر مدرسه ساز، سیدابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان فردیس و سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز و جمعی از مسئولین شهری این شهرستان به میزبانی فرمانداری فردیس برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان فردیس خطاب به خیر مدرسه ساز گفت: فعل نیک شما بسیار ارزشمند و قابل تحسین است و ارزش این کار چند صد برابر خواهد بود، چون که در امر معروفی به نام مدرسه سازی صرف خواهد شد.

وی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرده و افزود: مقام معظم رهبری بارها در بیانات خود هزینه درآموزش و پرورش را سرمایه گذاری برای نسل های آینده اعلام کردند و در این زمینه، از علی نجاری برای امر پسندیده مدرسه سازی تشکر می‌کنم. همچنین از مسئولین دولتی هم درخواست می کنم به این امر مهم اهتمام جدی داشته باشند.

در ادامه سالار قاسمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، با تمجید از اقدام ارزشمند علی نجاری خیر مدرسه ساز و با اشاره به حدیثی از حضرت امیر المومنین امام علی( ع ) بیان کرد: مقام ومرتبه انسان ها و ماندگاری نام و یاد آنها بخاطر اثرگذاری و کار خیر و نیکی است که در دنیا انجام می دهند و عموم مردم از آن نفع می برند، بنابراین خیر بزرگوار ما با ساخت این مدرسه نام خویش و فرزند جوان و فقیدشان که این مدرسه به نیت ایشان و به اسم دختر خردسالشان (جانان) بنا خواهد شد در یادها و زبان ها برای همیشه جاویدان خواهد بود.

مقرر شد این مدرسه در کوتاه ترین زمان ممکن احداث و جهت بهره برداری در اختیار آموزش و پرورش شهرستان فردیس قرار گیرد.

خبرنگار: سیدنبی بیناپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار