مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج:

در گام دوم انقلاب دانش‌آموز انقلابی، بصیر، آگاه و مهارت محور تربیت کنیم

کرج (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج عنوان کرد درگام دوم انقلاب باید دانش‌آموز انقلابی، بصیر، آگاه و مهارت محور تربیت شود.

کد مطلب: ۱۲۳۱۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
در گام دوم انقلاب دانش‌آموز انقلابی، بصیر، آگاه و مهارت محور تربیت کنیم

جلسه ستاد شاهد آموزش‌وپرورش ناحیه ۴ کرج با حضور مراد مالمیر، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج همایون حسینی مسئول امور شاهد و ایثارگران، محمد حسینی، محمد پالیزبان از بنیاد شهید و امور ایثارگران، اعضای ستاد شاهد و مدیران مدارس شاهد در آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج برگزار شد.

مراد مالمیر مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج در ابتدا با اشاره به گام دوم انقلاب گفت: تبیین گام دوم انقلاب را از دوره دبستان شروع کنید تا در دوران متوسطه نهادینه شود.

وی در ادامه اضافه کرد: در گام دوم انقلاب اولویت مدارس باید تربیت دانش آموز انقلابی، بصیر، آگاه و مهارت محور که مد نظر رهبر معظم انقلاب است، باشد.

مالمیر افزود: خانواده شهدا به حق از ما توقع دارند که مدارس شاهد علاوه بر پیشرفت علمی، پیشتاز فعالیت های انقلابی و جهادی باشند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج اضافه کرد: مدارس از اول آذر ماه بر اساس الگوی بازگشایی و مجوز آموزش و پرورش، آرام و تدریجی با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری بازگشایی می شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شناسایی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری، فعالیت آموزشی و پرورشی بر اساس برنامه عملیاتی و تقویم اجرایی، آموزش دانش آموزان و اولیاء آنها در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، برگزاری کلاس های جبرانی برای دانش آموزان نیازمند از جمله اقدامات مدارس شاهد در یک ماه اخیر بود.

خبرنگار: مهشید عبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار