پویش «کتابخوانی ملی» یکساله شد

تهران (پانا) - پویش «کتابخوانی ملی» همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در سال 1399 آغاز و با حضور و مشارکت مستمر فرهیختگان، اندیشمندان، متفکران و اهالی فرهنگ و هنر ادامه پیدا کرد و اکنون‌ یکساله شده است.

کد مطلب: ۱۲۳۱۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
پویش «کتابخوانی ملی» یکساله شد

به گزارش روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، پویش «کتابخوانی ملی» با هدف گسترش فرهنگ مطالعه توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و با حضور یکصد و پانزده چهره فرهیخته و فرهنگی در حوزه های مختلف در حال انجام است.
در این پویش که به همت اداره کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل راه اندازی شده و همچنان ادامه دارد؛ افراد فرهیخته و متخصص در رشته های علمی متفاوت و متنوع چون علوم دینی، علوم انسانی، علوم پزشکی، ورزشی، میراث فرهنگی و غیره حضور پیدا کرده اند.
در پویش «کتابخوانی ملی» که از یکسال گذشته تاکنون در جریان است، فرهیختگان به مردم توصیه کردند که چه کتابی را و به چه دلیلی بخوانند.
این پویش توسط کتابخانه ملی ایران به عنوان پایگاه ملی مطالعه و جایگاه فرهیختگان و فرزانگان ایجاد شده و پاسخ به یکی از رسالت های ذاتی کتابخانه ملی ایران در به جریان انداختن ضروریات فرهنگی کشور است. زیرا ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی یکی از مهمترین رسالت های سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به شمار می رود.
لازم به توضیح است پویش «کتابخوانی ملی» به عنوان یک جریان فرهنگی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار