باید به مسایل آموزش و مشاوره خانواده‌ها توجه بیشتری شود

زنجان (پانا) - رییس گروه تحقیقات اداره کل استان زنجان در جلسه کاربست نتایج پژوهشی طرح‌های مربوط به آموزش خانواده، ضمن تاکید بر تداوم همکاری با انجمن اولیا و مربیان، عوامل موثر بر مشارکت والدین در دوره‌های آموزش خانواده را مورد بحث و بررسی قرار داد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
باید به مسایل آموزش و مشاوره خانواده‌ها توجه بیشتری شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل استان زنجان، به همت اداره انجمن اولیا و مربیان و همکاری گروه تحقیق و پژوهش جلسه کاربست نتایج طرح پژوهشی شناسایی عوامل موثر بر مشارکت والدین در دوره های آموزش خانواده برگزار شد.

بهروز رجایی، رئیس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل در این خصوص گفت: آموزش خانواده یکی از مباحث اصلی و مهم آموزش و پرورش در راستای ایجاد تعامل و همکاری سازنده بین اولیا و مدارس است، چرا که هرچه نقش اولیا در نظام تعلیم و تربیت پررنگ تر باشد نتایج کاربردی در مسایل تربیتی و آموزشی برای دانش آموزان مفید خواهد بود.
وی افزود: اعضای شورای تحقیقات و گروه تحقیق و پژوهش اداره کل نگاه ویژه و مثبتی به جایگاه ارزشمند آموزش خانواده و مدرسان شریف آموزش خانواده دارند.
رجایی ادامه داد: توجه به نتایج کاربست طرح های پژوهشی اولویت اساسی و مهم در رسالت خطیر شورای تحقیقات آموزش و پرورش استان زنجان است.
وی در ادامه از حمایت های مدیرکل و معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل در خصوص تمهید مقدمات هفته پژوهش قدردانی کرد.
محمود کلانتری رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل نگاه ویژه به مسایل آموزش خانواده و توجه به امر مشاوره برای خانواده ها را ضروری دانست و گفت: همکاری های خوبی بین گروه تحقیق و پژوهش و اداره انجمن اولیا و مربیان به عنوان ناظر سازمانی در تهیه و تدوین طرح پژوهشی شناسایی عوامل موثر بر مشارکت والدین در دوره های آموزش خانواده انجام گرفته است.
وی در ادامه افزود: نشست مشترک کارشناسان انجمن اولیا و مربیان نواحی و مناطق 14 گانه در راستای اهمیت قرار دادن به کاربست نتایج طرح های پژوهشی مذکور تشکیل شده تا موانع و راهکارها مورد تبادل نظر قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار