در گردهمایی آموزشی _ توجیهی اعضای تخصصی مراکز مشاوره نواحی پنج‌گانه تبریز عنوان شد:

علمی: آسیب‌های دوران کرونا با دقت بیشتری رسیدگی شود

تبریز(پانا) - معاون فرهنگی و پرورشی آذربایجان‌شرقی، کارشناسان مشاوره مدارس را بازوی آموزش و پرورش در رفع مشکلات روحی و روانی دانش‌آموزان خواند و از آنها خواست تا به آسیب‌های دوران کرونا با دقت بیشتری رسیدگی کنند.

کد مطلب: ۱۲۳۱۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
علمی: آسیب‌های دوران کرونا با دقت بیشتری رسیدگی شود

گردهمایی آموزشی توجیهی اعضای تخصصی مراکز مشاوره نواحی پنج‌گانه تبریز با حضور معاون فرهنگی و پرورشی استان آذربایجان شرقی در باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد.

طاهر علمی با بیان اینکه مشکلات مراکز مشاوره نواحی و مناطق با تمام توان رسیدگی می شود، افزود: رکن اصلی نظام تعلیم و تربیت، دانش آموزان هستند و باید با کمک همین کارشناسان مشاوره به رسالت اصلی خود که هدایت و کمک به این دانش آموزان است برسیم.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما در سه کلمه هدایت، حمایت و نظارت خلاصه می شود، گفت: تربیت و رشد دادن رسالت اصلی مدارس است و ما باید مدرسه را برای آمادگی دانش آموزان در زندگی فراهم کنیم.

تاکید بر بالابردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی از اظهارات دیگر علمی بود و در ادامه تصریح کرد: پیامدهای شیوع غیرمنتظره بیماری کرونا در حال بیشتر شدن است و کار مشاوران مدارس و ادارات بیشتر می شود، چرا که در این مدت زمان مسائل و مشکلات روحی و روانی زیادی برای آنها بوجود آمد.

معاون مدیرکل با توضیح اینکه نوجوانان در حال تغییر وضعیت و بلوغ هستند و مشکلات بیشتری را تجربه کرده اند، گفت: آسیب های بوجود آمده دوران کرونا در زمان حضوری مدارس خود را نشان خواهند داد، بنابراین باید در انجام وظایف خود دقت و تلاش بیشتری داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار