کارگاه آموزشی پیشتازان در پاکدشت

پاکدشت (پانا) - اردوی آموزشی مدرسین تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی منطقه پاکدشت در محل کانون این منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی پیشتازان در پاکدشت

در راستای توانمندسازی مربیان پیشتاز، کارگاه آموزشی تحت همین عنوان، با حضور معاون سازمان دانش‌آموزی اداره کل شهرستان‌های استان تهران و مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت و معاون پرورشی و تربیت بدنی این شهرستان، در کانون شهدای پاکدشت، به دو صورت تئوری و عملی برگزار شد.

زیبا جواهری‌نیا، معاون سازمان دانش‌آموزی اداره کل شهرستان‌های استان تهران، طی سخنرانی کوتاه خود در این مراسم، ابراز خرسندی کرد و گفت: مربیانی که پیشتاز هستند و در مسیر شعار پیشتازان که همان همدلی، همکاری و هم‌فکری حرکت می‌کنند، در تمامی مسیرهای زندگی، با در نظر داشتن همین شعار پیش برده و به نتیجه‌ مطلوب می‌رسند؛ زیرا هدف اصلی پیشتاز بودن، داشتن نظم در راستای همدلی، همکاری و هم‌فکری است.

سید‌اصغر میرقاسمی، مدیر آموزش و پرورش پاکدشت نیز در سخنرانی خود، از گردهمایی مربیان پیشتاز پاکدشتی و از حضور خود در این جمع صمیمی ابراز علاقه و خوشنودی کرده و برای یکایک افراد حاضر در جلسه، آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.

در خلال این مراسم، گروهی از دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی، از پرچم و نشان جدید سازمان و از سرود جدید پیشتازان رونمایی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار