راه‌یابی 5 دانش‌آموز آذربایجان‌شرقی به مرحله نهایی دوازدهمین المپیاد فناوری نانو

تبریز (پانا) - ۳۰ دانش‌آموز برتر از سراسر کشور با رسیدن به مرحله نهایی دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، برای کسب مدال‌های این دوره رقابت خواهند کرد که 5 نفر از دانش‌آموزان آذربایجان‌شرقی نیز در این مرحله حضور دارند.

کد مطلب: ۱۲۳۱۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
راه‌یابی 5 دانش‌آموز آذربایجان‌شرقی به مرحله نهایی دوازدهمین المپیاد فناوری نانو

بعد از برگزاری مرحله دوم دوازدهمین المپیاد نانو در روز پنجشنبه ۱۸ شهریور ماه سال جاری، در نهایت نفرات برتر برای حضور در مرحله نهایی مشخص شدند.

استان‏ کردستان، آذربایجان شرقی و مازندران در جایگاه اول تا سوم قرار دارند.

کارنامه شرکت‌کنندگان مرحله دوم از روز شنبه ۲۴ مهرماه در صفحه شخصی آنها در سایت باشگاه نانو قابل مشاهده است.

شایان ذکر است، مرحله نهایی به صورت تلفیقی از برنامه برخط و حضوری، نیمه دوم آبان ماه برگزار می‌شود، بدین صورت که کارگاه‌های آموزشی به صورت برخط و کار آزمایشگاهی به صورت حضوری در یکی از مراکز معتبر علمی پژوهشی در شهر تهران برگزار خواهد شد. جزییات اجرای مرحله نهایی به اطلاع برگزیدگان خواهد رسید.

لازم به یادآوری است، المپیاد دانش‌آموزی نانو رویداد مورد تایید بنیاد ملی نخبگان است و در راستای تفاهم‏نامه میان سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، در سال جاری با همکاری و هماهنگی این دو نهاد برگزار شده است.

لیست دانش آموزان راه یافته به مرحله نهایی شامل این موارد است. محمدعلی پاشاپور/ اهر/ پژوهشسرای خیام اهر، آرمینه عباس پور/ مراغه/ سرآمد علم آینده، مهدی مجیدی/ مراغه/ سرآمد علم آینده، میلاد سالک محمد اسماعیلی/ تبریز/ سرآمد علم آینده، مصطفی حسینقلی زاده فرد/ مراغه/ سرآمد علم آینده.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار