جزییات چهارمین دوره توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ضمن بازدید از استودیوی ضبط مباحث آموزشی اساتید چهارمین دوره توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز جزییات این دوره را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
جزییات چهارمین دوره توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، میکائیل باقری ضمن بازدید از استودیوی ضبط مباحث آموزشی اساتید دوره توانمند سازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز در خصوص برگزاری این دوره گفت: با توجه به اینکه برای مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان یک فرآیند تربیتی تعریف کرده ایم که این فرآیند شامل تبیین و معرفی مسابقات، تولید محتوا، تشویق دانش آموزان جهت ثبت نام، ثبت نام دانش آموزان، برگزاری مسابقات، تجلیل از نفرات برتر، استفاده از توان و تخصص حائزین رتبه برتر در زمینه انتقال آموزه های دینی به همسالان خود و همچنین عملی کردن این آموزه ها در سبک زندگی خودشان است.

وی افزود: لذا مدیریت این فرآیند نیاز به مفاهمه و توجیه همه همکارانی است که این فرآیند را مدیریت می کنند؛ از جمله معلمان ، مربیان پرورشی، اساتید ، داوران، روساء و کارشناسان قرآن ، عترت و نماز سراسر کشور؛ در این راستا مقرر گردید چهارمین دوره توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شود.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش یادآورشد: در این دوره آموزشی سعی شده است از بهترین اساتید کشورمان که غالباً از اساتید وداوران بین المللی و ملی کشورمان هستند که در سنوات گذشته در داوری مسابقات و برگزاری کلاسها با ما همراهی داشته اند، استفاده شود.

وی ادامه داد: از جمله اساتید این دوره می توان به استاد کاظمی در صوت، دکتر دغاغله در لحن، استاد پور زرگری در بحث تجوید، استاتید قرآنی شامل استاد سادات فاطمی، استاد معتزآقایی، استاد اعوانی در صحیفه سجادیه، استاد صدرالحفاظ در نهج البلاغه، استاد سروری در مداحی و ... در سایر بخش ها استفاده شود.

باقری خاطرنشان کرد: این دوره به صورت مجازی و در شبکه اجتماعی شاد به صورت تئوری و عملی در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار خواهد شد.

وی در خاتمه تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره ارتقاء سطح علمی و مهارتی داورانی است که امر قضاوت مسابقات آموزشگاهی ، منطقه ای و استانی را بر عهده دارند و نیز ایجاد وحدت رویه در داوری و همچنین آشنایی آنها با نحوه آماده سازی شرکت کنندگان در مراحل مسابقات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار