دستور ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برای امدادرسانی فوری به مناطق زلزله‌زده

تهران (پانا) - به دنبال وقوع زلزله در استان هرمزگان، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه ای به معاونان و مدیران ، روسای سازمان‌ها، مدیران عامل صندوق‌ها و بانک‌های تابعه این وزارتخانه دستور داد که همه امکانات زیرمجموعه خود را برای امدادرسانی به هموطنان مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان بسیج کنند.

کد مطلب: ۱۲۳۱۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
دستور ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برای امدادرسانی فوری به مناطق زلزله‌زده

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت الله عبدالملکی، در این نامه با ابراز تأسف از وقوع زلزله ای مهیب در بخش‌هایی از استان هرمزگان، ضمن آرزوی سلامتی و صحت برای تمامی هموطنان ساکن منطقه آسیب دیده، تاکید کرده است: تمامی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به صورت آنی و عاجل با هماهنگی ستاد بحران و دستگاه‌های ذی ربط برای خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان، تمامی امکانات و تجهیزات خود را بسیج کنند.

عبدالملکی بر استفاده از تجهیزات عمرانی برای عملیات جستجو و نجات، بازگشایی معابر نیز تاکید کرده و دستور داده است: تا مراکز بهزیستی، مهمانسراهای دستگاه‌های اجرایی و در صورت نیاز ساختمان‌های متعلق به زیر مجموعه ها در استان هرمزگان، برای اسکان آسیب دیدگان مهیا شود.

آمادگی مراکز درمانی تامین اجتماعی برای ارائه سریع تر خدمات پزشکی و درمانی، ارسال اقلام‌ ضروری خوراکی، بهداشتی و گرمایشی و تامین اقلام دارویی توسط شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه از دیگر مواردی است که وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بر آن تاکید کرده است.

همچنین، به تمامی مدیران استانی اختیار تام داده شده است تا ضمن ارائه بهترین خدمت رسانی به هموطنان آسیب دیده، از امکانات و تجهیزات در اختیارشان در این خصوص استفاده کامل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار