سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ معرفی شد

کرج (پانا)- آیین تکریم سید نجم الدین; قاضی میرسعید و معارفه صمدپور روستا، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ با حضور رئیس حراست اداره کل آموزش و پرورش استان، رئیس اداره ارزیابی عملکرد اعضای شورای معاونین آموزش وپرورش شهرستان ساوجبلاغ،در سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۰۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ معرفی شد

امیر والی پور رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان دراین مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه تربیت در آموزش و پرورش به توانایی و موفقیت قاضی میرسعید در دوران ریاست این اداره اشاره و از تلاش های وی در طول تصدی ریاست اداره آموزش و پرورش تشکر کرد‌.

در ادامه داود حسینی رئیس حراست اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به انتخاب نیروی بومی در منطقه به عنوان یک الگوی پذیری از درایت تمامی مجموعه آموزش و پرورش شهرستان خواست که انشالله در این مسیر همراه و همگام با پور روستا باشند.

سپس قاضی میرسعید مدیر سابق اداره آموزش و پرورش شهرستان نیز ضمن خوش آمدگویی به مدعوین، اشاره ای مختصر به دستاورد های آموزش و پرورش شهرستان در طی یک سال اخیر خاطر نشان کرد: یکی از پیشرفت های اساسی و چشمگیر ما ساخت مدارس خیرساز در سطح شهرستان بود.

وی همچنین با اشاره به موضوع ساماندهی اموال و دارایی های آموزش و پرورش افزود: دستاورد ها و موفقیت های اداره آموزش و پرورش را حاصل تلاش و همکاری کل مجموعه آموزش و پرورش از همکاران اداری تا مدیران و معلمان مدارس دانست.

قاضی میرسعید در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای پور روستا سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان ، ابراز امیدواری نمود تا مسیر پیشرفت آموزش و پرورش با شتاب بیشتری ادامه یابد.

در پایان سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیرکل استان افزود: این اطمینان خاطر را در وهله اول به مردم شریف شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ و سپس مجموعه اداره کل می دهیم که قانون مداری سرلوحه کار ما خواهد بود و مسیر رشد و تعالی سیستم آموزشی و پرورشی شهرستان را بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه خواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار