اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد مجتمع‌های خدماتی بین راهی

اردبیل (پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد مجتمع‌های خدماتی بین راهی اردبیل اختصاص یافت.

کد مطلب: ۱۲۳۰۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد مجتمع‌های خدماتی بین راهی

به گزارش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل؛ نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل سفر رئیس جمهور برای ایجاد مجتمع‌های خدماتی بهداشتی بین‌راهی استان اردبیل اختصاص یافت.
وی افزود: این میزان اعتبار اختصاص یافته به صورت تسهیلات برای ایجاد این واحد‌های خدماتی در جاده‌های مواصلاتی و مناطق گردشگری و روستا‌های هدف ارائه می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بیان کرد: متقاضیان دریافت این تسهیلات با مراجعه به واحد دفتر فنی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان می‌توانند به صورت وام کم بهره از آن برخوردار شده و نسبت به راه‌اندازی واحد‌های خدمات اقدام کنند.
فلاحی اختصاص این اعتبارات را زمینه‌ساز توسعه زیرساخت‌ها در حوزه مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی دانست و گفت: در کنار این حوزه شاهد اختصاص اعتبارات مناسب از محل سفر رئیس جمهور به حوزه‌های دیگر این اداره‌کل هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار