تاثیر شورای دانش‌آموزی بر رشد و تربیت دانش‌آموزان

تهران (پانا)_ کارشناس اردوهای منطقه ۱۸ شهر تهران، درباره تاثیرهای شورای دانش‌آموزی بر رشد و تربیت دانش‌آموزان سخن گفت.

کد مطلب: ۱۲۳۰۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تاثیر شورای دانش‌آموزی بر رشد و تربیت دانش‌آموزان

الله وردی خسروی درباره تاثیرات شورای دانش آموزی بر رشد و تربیت دانش آموزان گفت: شورای دانش آموزی باعث رشد همه جانبه دانش آموزان و باعث روحیه مشارکت جویی، تقویت روحیه تعامل و گفت و گوی دانش آموزان می شود؛ در این شورا دانش آموزان احساس بهتری می کنند و ابراز حضور دارند.

وی درباره چگونگی برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی گفت: انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود که از تاریخ ۱۹ آبان تا آخر آبان ماه، مدارس فرصت دارند با توجه به برنامه خود این انتخابات را به صورت حضوری یا مجازی برگزار کنند.

خسروی درباره اهداف تشکیل شورای دانش آموزی گفت: از اهداف شورای دانش آموزی می توان به انجام کار گروهی دانش آموزان با یکدیگر، وجود نکات تربیتی در شورای دانش آموزی که باعث تعامل بیشتر دانش آموزان با یکدیگر می شود، همچنین آموزش قانون گرایی و قانون مندی به دانش آموزان اشاره کرد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا شورای دانش آموزی یکی از ماموریت های مهم سازمان دانش آموزی است، گفت: شورای دانش آموزی باعث تقویت تشکل های سازمان دانش آموزی، تقویت روحیه همکاری، تقویت اعتماد به نفس دانش آموزان می شود.

خسروی درباره فعالیت های اعضای شورای دانش آموزی منطقه ۱۸ گفت: فعالیت شورای دانش آموزی در منطقه ۱۸ بسیار خوب است و تمامی همکاران اداره منطقه، مدیران و همکاران مدارس، اولیا و دانش آموزان دست به دست هم داده ایم و کارها را به نحوه عالی پیش می بریم.

دانش آموز خبرنگار: سارا بتولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار