باقری: برگزاری مسابقات و حفظ قرآن کریم یک فرآیند است

تهران (پانا) - مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در سنندج با بیان اینکه فعالیت‌های این حوزه فرآیند محور است، گفت که کردستان از نظر فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز جزو استان‌های برتر کشور است.

کد مطلب: ۱۲۳۰۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
باقری: برگزاری مسابقات و حفظ قرآن کریم یک فرآیند است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی به نقل از اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان، میکائیل باقری در نشست مدیران و روسا و معاونین پرورشی و تربیت بدنی شهرستان ها و مناطق تابعه استان که در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد، مدیریت زمان را یکی از هنرهای یک مدیر امروزی دانست و گفت: کسی که درک صحیح از زمان، مکان و فرصت های در اختیار داشته باشد می تواند از فرصت ها به درستی استفاده کند و قطعا موفق خواهدشد و یک مدیر مسئول دغدغه مند باید صحیح انتخاب کند. فعالیت های حوزه پرورشی نتیجه محوری نیست بلکه فرآیند محور است.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش برگزاری مسابقات و حفظ قرآن کریم را یک فرآیند دانست و اظهارداشت: ما هرگز در مسابقات به دنبال کسب نتایج نبوده ایم.

وی با بیان اینکه ما در تربیت فرآیند محور کار می کنیم؛ گفت: شما مدیران و روسای آموزش و پرورش هم می توانید مسیر عاقبت بخیری را انتخاب کنید و یا مسیر تکراری بروید.

باقری با اشاره به اینکه آموزش مسیر خود را انتخاب کرده و نیاز به انتخاب ندارد؛ گفت: اگر مدیری مسیر خدمت به قرآن، عترت و نماز را انتخاب کند این مسیر باعث عاقبت بخیری خواهدشد.

وی بابیان اینکه در استان کردستان به حوزه قرآن، عترت و نماز توجه ویژه ای شده است؛ اظهارداشت: خوشبختانه کارهای ویژه ای در حوزه قرآن، عترت و نماز در این استان انجام شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سال گذاشته تنها استانی که در دوره توانمندسازی مدیران دار القرآن سراسر کشور به صورت متمرکز و غیر حضوری شرکت نمود استان کردستان بود؛ اظهارداشت: در سال جاری نیز جزو اندک استانهایی بود که موفق شد با حضور کارشناسان قرآن، عترت و نماز استان به صورت متمرکز در دوره توانمندسازی کارشناسان کل کشور که به صورت غیر حضوری برگزار شد شرکت کند.

وی با بیان اینکه جایگاه فعالیت های قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش در بین دستگاه ها رشد فوق العاده ای داشته است؛ گفت: ما در آموزش و پرورش به دنبال تحول آفرینی در فعالیت های قرآن، عترت و نماز هستیم .

باقری از معلمان، مدیران و مربیان خلاق که ارتباط نزدیکی با دانش آموزان دارند خواست ایده های خود را در حوزه قرآن، عترت و نماز ارائه کنند تا بتوانیم برنامه های این حوزه را ارتقاء دهیم .

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش بابیان اینکه استان کردستان از نظر فعالیت های قرآن، عترت و نماز جزو استان های برتر کشور است، گفت: امروز به همین بهانه از مسئولان و دست اندرکاران حوزه قرآن استان تجلیل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار