فعالیت بیش از ۵۰۰ پایگاه در سطح کشور برای سنجش نوآموزان پیش‌دبستانی

تهران (پانا) - معاون تشخیص، پیشگیری و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست ویدئو کنفرانسی با مدیران کل و معاونین آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان‌ها بر لزوم اطلاع‌رسانی به  مدیران پیش‌دبستانی‌ها و والدین جهت شرکت نوآموزان پیش‌دبستانی در برنامه سنجش تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۰۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت بیش از ۵۰۰ پایگاه در سطح کشور برای سنجش نوآموزان پیش‌دبستانی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، عظیم عراقی در این نشست گفت: در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی سال جاری، سنجش ۶۰۰ هزار نوآموز پیش دبستانی هدف گذاری شده است که با توجه به مشکلات سامانه سیدا تاکنون ۱۲۷ هزار نوآموز پیش دبستانی در این برنامه نوبت گیری شده اند.

وی افزود: با توجه به اینکه ۱۰ آذر آخرین مهلت نوبت گیری برای نوآموزان پیش دبستانی است ادارات کل استان ها بر اطلاع رسانی و ترغیب والدین و مدیران مراکز پیش دبستانی اهتمام جدی داشته باشند.

وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰۰ پایگاه در سطح کشور برای سنجش نوآموزان پیش دبستانی با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی فعال است.

عظیم عراقی با بیان اینکه سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی و دستور ستاد ملی کرونا سنجش پیش دبستانی ها تعطیل شد گفت: در سال جاری و تاکنون یک میلیون و پانصد هزار نوآموز بدو ورود به دبستان و ۱۱۷ هزار نوآموز پیش دبستانی سنجش شده اند و امید است در زمان باقیمانده سنجش پیش دبستانی ها روند رو به رشدی را طی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار