نجات دو مصدوم حادثه ارتفاعات چاه نسر توسط اورژانس نیشابور

نیشابور (پانا) - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور از نجات جان دو مصدوم ۳۹ و ۴۰ساله از حادثه ارتفاعات چاه نسر توسط اورژانس خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
نجات دو مصدوم حادثه ارتفاعات چاه نسر توسط اورژانس نیشابور

به گزارش روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور، مصطفی افشارنیک گفت: طی تماس با مرکز ارتباطات مبنی بر گازگرفتگی۶ نفر در ارتفاعات چاه نسر، پایگاه های اورژانس ۱۱۵ شهر عشق آباد و عطائیه به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: هنگام رسیدن کارشناسان اورژانس ۱۱۵ بر بالین مصدومین که توسط تیم آتش نشانی و هلال احمر از محل خارج شده بودند متاسفانه ۴نفر(حدود ۳۰الی۴۰سال) به علت مسمومیت با گاز مونوکسید کربن فوت کرده بودند و ۲مصدوم دیگر بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ۲۲ بهمن انتقال داده شدند.
افشارنیک افزود: دو مصدوم هم اکنون با هوشیاری کامل در بخش اورژانس بیمارستان ۲۲ بهمن بستری هستند و به گفته مصدومین حادثه، این افراد به قصد معدن یابی(معدن طلا، یشم و...) در حال کاوش بوده اند و تعدادی از این افراد نیز غیربومی بوده اند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی اظهار کرد: به گفته شاهدان حادثه تعدادی از افراد نیز از محل حادثه (هنگام رسیدن نیروهای نظامی و امدادی)متواری شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار