مدیر آموزش و پرورش ملارد:

انتخابات شورای دانش‌آموزی، تمرین نقش‌آفرینی در جامعه است

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در مراسم انتخابات شورای دانش‌آموزی در هنرستان کار و دانش هدف، بر اهمیت شرکت دانش‌آموزان در برنامه‌های اجتماعی و تأثیر آن بر زندگی اجتماعی آینده آنها و تمرین نقش‌آفرینی در جامعه تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات شورای دانش‌آموزی، تمرین نقش‌آفرینی در جامعه است

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد، در بیست و چهارمین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی در هنرستان کار و دانش هدف، با اشاره به اهمیت وجود شورا در مدارس بیان کرد: شورای دانش‌آموزی در سال ۱۳۷۶ تأسیس شده و پس از ۲۴ سال، همواره جزو تشکل‌های دانش‌آموزی است که مفید بوده و باعث پویایی و حل مشکلات دانش‌آموزان و مدرسه می‌شود.

وی افزود: انتخابات شورای دانش‌آموزی، تمرین دموکراسی است و هدف آن ایفای نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و ورزشی است.

رضایی‌فر ادامه داد: با بررسی‌هایی که صورت گرفته، مشخص شد دانش‌آموزانی که هم اکنون موفق هستند، در دوره تحصیل خود جزو تشکل‌های دانش‌آموزی بوده‌اند و در عرصه‌های مختلف فعالیت داشته‌اند.

مدیر آموزش و پرورش ملارد خاطرنشان کرد: موفقیت و پیروزی آموزش و پرورش مرهون تلاش و زحمات همکاران فرهنگی مدارس و دانش‌آموزانی است که در جهت تحقق اهداف والای آموزش و پرورش با مشورت و همدلی تلاش می‌کنند.

همچنین حاجعلی بحری، فرهنگی عضو شورای اسلامی شهرستان ملارد، طی سخنانی در این مراسم گفت: انتخابات شورای دانش‌آموزی زمینه حضور دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف را فراهم کرده و از مسئولین مدارس انتظار می‌رود با توجه به اهمیت این موضوع و تأثیر آن بر سرنوشت و زندگی اجتماعی دانش‌آموزان با رعایت تمامی موارد به آن بپردازند.

وی افزود: اثر چنین طرح‌هایی تا همیشه بر رفتار اجتماعی دانش‌آموزان باقی مانده و دانش‌آموزان باید سه امر مهم تحصیل، تهذیب و ورزش را در زمره کارهای بسیار مهم خود قرار داده و جهت تقویت روحیه اجتماعی و معنوی خود در فعالیت‌های پرورشی و تربیتی چون شورای دانش‌آموزی شرکت کنند.

انتخابات شورای دانش‌آموزی در هنرستان کار و دانش آموزش و پرورش ملارد بصورت پخش زنده در بستر شبکه شاد برگزار شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار