درخشش دانش آموزان و معلمان مدارس استثنایی قم در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز

قم(پانا)- دانش آموزان با نیازهای ویژه و فرهنگیان شاغل در مدارس استثنایی استان قم موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری در مسابقات قرآن، عترت و نماز شدند.

کد مطلب: ۱۲۲۹۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان و معلمان مدارس استثنایی قم در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان قم، دانش آموزان استان در شانزدهمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش آموزان با نیازهای ویژه که به صورت مجازی و به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار شد، توانستند به رتبه های برتر کشوری دست یابند.

بر اساس این گزارش، محمد علی نادری دارای معلولیت آسیب بینایی، پایه یازدهم مدرسه تلفیقی، رتبه اول کشوری در حفظ قرآن کریم، فاطمه عروجی دارای معلولیت آسیب بینایی، پایه یازدهم مدرسه تلفیقی، رتبه سوم کشوری در رشته حفظ جزء سی ام، زینب نوری نژاد پایه دوازدهم مدرسه تلفیقی و دارای معلولیت آسیب بینایی، رتبه اول کشوری انشای نماز و زینب معروفی دارای معلولیت آسیب ذهنی پایه نهم از مدرسه عترت، رتبه اول کشوری را در رشته احکام کسب کردند.

همچنین راحله فردی پایه یازدهم مدرسه میثاق و مهدیه فلاح پایه دوازدهم همین مدرسه، هر دو دارای معلولیت آسیب ذهنی و هر دو مقام دوم کشوری در رشته احکام را از آن خود کردند؛ زهرا رجبی دارای معلولیت آسیب ذهنی، پایه هشتم از مدرسه عترت نیز رتبه سوم کشوری احکام را کسب کرد و فاطمه موسوی پایه دهم مدرسه ادب و دارای آسیب شنوایی نیز به عنوان سوم کشوری مسابقه نهج البلاغه دست یافت.

در چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان آموزش و پرورش استثنایی کشور نیز سیده زهرا حسینی و حسین کرمعلی به ترتیب مقام های دوم و سوم کشوری در رشته ترتیل را از آن خود کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار