آیین نکوداشت و تجلیل از مدیران پیشکسوت متوسطه اول چناران برگزار شد

چناران( پانا) - مراسم تجلیل از زحمات 30 سال خدمت مدیران مدارس متوسطه اول چناران با حضور مدیر آموزش پرورش، معاون آموزشی، کارشناسان اداره آموزش و پرورش و مدیران مدارس متوسطه اول چناران در محل دبیرستان دخترانه مطهره رادکان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
آیین نکوداشت و تجلیل از مدیران پیشکسوت متوسطه اول چناران برگزار شد

علی شمشادی مدیر آموزش و پرورش چناران در مراسم تجلیل از مدیران پیشکسوت مدارس متوسطه اول چناران ضمن خوش آمد گویی به مدیران مدارس از زحمات ارزشمند ۳۰ ساله تعدادی از مدیران مدارس متوسطه اول چناران تقدیر و تشکر کرد.
شمشادی از شرکت مدیران مدارس در مراسم تقدیر و تجلیل تشکر کرد و افزود: چه غرور آفرین هستند عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری بیش از 30 سال از خدمت خود را در سنگر تعلیم و تربیت و کمک به دانش آموزان و اولیا گذراندند.
مدیر آموزش و پرورش چناران در ادامه افزود: باعث افتخار است که بر دستان مدیران عزیز به پاس 30 سال خدمت صادقه در آموزش و پرورش،چناران به عنوان یک خادم کوچک بوسه بزنم.
در این جلسه حسن لعل علیزاده معاون آموزشی آموزش و پرورش چناران از همراهی و همکاری مدیران مدارس شهرستان چناران تقدیر و تشکر کرد.
در این مراسم عالیه کارآمد کارشناس متوسطه دوره اول آموزش و پرورش ضمن تقدیر و تشکر از 30 سال خدمت صادقانه تعدادی از مدیران خانم و آقا مدارس متوسطه چناران که به افتخار پیشکسوتی نائل آمده‌اند تقدیر و تشکر کرد.
کارشناس متوسطه اول چناران از مدیران مدارسی که دانش آموزان مدارس آنها در سال تحصیلی گذشته در مسابقات جشنواره نوجوان خوارزمی و المپیادها شرکت کرده و در استان و کشور مقام کسب کرده بودند تقدیر و تشکر کرد.
حمید رهنما، مدیر پیشکسوت دبیرستان شریف واقفی نیز یکی از مدیران پیشکسوت چناران از عوامل اجرای برگزاری مراسم تقدیر و تشکر کرد.
محمود عظیمی، مدیر پیشکسوت چناران هم از برگزاری مراسم تجلیل از مدیران بازنشسته تقدیر کرد و گفت: خوشحالم که ما را فراموش نکردید.
در سال گذشته 7 نفر از همکاران مدیر خانم و آقا در مدارس متوسطه اول شهرستان چناران بازنشسته شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار