گروه «افرا» با «نارون» می‌آید

تهران (پانا) - حمید بهروزی‌نیا از انتشار قطعه جدید گروه «افرا» با عنوان «نارون» خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
گروه «افرا» با «نارون» می‌آید

حمید بهروزی‌نیا آهنگساز و نوازنده تار و سه تار گفت: گروه «افرا» پاییز امسال با تمرکز بر اشاعه موسیقى ایرانى از طریق آثار صوتى و اجراى کنسرت تشکیل شده است که فعالیت این گروه شامل قطعات با کلام و بی کلام می شود.
این آهنگساز در ادامه بیان کرد: سرپرستى گروه به عهده حسین بهروزی نیا است که سال ها تجربه کنسرت در فستیوال ها و کشورهاى مختلف،اجرا با بهترین خوانندگان مرد و زن از جمله استاد محمدرضا شجریان دارد و از اعضای اصلی گروه دستان بوده است.
این نوازنده افزود: اعضاى اصلى و ثابت این گروه احسان مطورى و مسلم علی پور هستند که هر کدام از این هنرمندان جوانان بسیار با تجربه و داراى کارنامه اى درخشان هستند و من به عنوان نوازنده و عضو اصلی با این گروه همکاری می کنم. اولین قطعه رسمى این گروه با عنوان «ناروَن» به زودی در تمامى پلتفرم هاى دیجیتال پخش می شود. همچنین آهنگسازى این قطعه به عهده من بوده است و تنظیم اثر توسط گروه «افرا» انجام شده است.
این هنرمند در پایان گفت: این اثر بى کلام و در آواز اصفهان است و اولین کار رسمى گروه «افرا» است.
در این اثر حسین بهروزى نیا نوازنده بربت، احسان مطوری نوازنده سنتور، مسلم علیپور نوازنده کمانچه هستند و اجرای سازهاى کوبه اى به عهده نوازنده میهمان این گروه حمیدرضا یوسفى است. همچنین نوازندگی تار به عهده من بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار