برگزاری کارگاه توانمندسازی مشاوران مدارس شهرستان پیشوا

پیشوا(پانا) - رئیس اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در جلسه توجیهی و کارگاه توانمندسازی مشاورین مدارس آموزش و پرورش پیشوا با موضوع کانون یاریگران زندگی، نماد و طرح‌های ارتقاء خدمات مشاوره‌ای حضور یافت و ضمن تقدیر از فعالیت‌های مشاوران در شرایط کرونایی و در فضای مجازی به طرح‌های حوزه مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه توانمندسازی مشاوران مدارس شهرستان پیشوا

با آغاز سال تحصیلی و لزوم هم‌اندیشی و توانمندسازی مشاوران در خصوص فعالیت‌های مشاوره‌ای و طرح‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، جلسه توجیهی و کارگاه توانمندسازی سازی مشاوران مدارس شهرستان پیشوا با حضور ولی ملایی رئیس اداره مشاوره، مهسا سلیمانی معاونت پیشگیری و مصطفی برجی کارشناس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و‌ پرورش شهرستان‌های استان تهران در محل مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی آموزش و پرورش پیشوا برگزار شد.

ولی ملایی در این جلسه گفت: با اجرای طرح همدل به جای این که دانش‌آموز به مشاور مراجعه کند، مشاور با دانش‌آموز تماس می‌گیرد و پیگیر حال او می‌شود و در طی همین تماس‌ها برخی از موارد و آسیب‌ها شناسایی و پیگیری می‌شود.

وی در ادامه در خصوص هدایت تحصیلی گفت: یکی از فعالیت‌هایی که هم مربوط به حوزه آموزش می‌شود و هم حوزه پرورشی، بحث هدایت تحصیلی است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و نقش مشاوران در این خصوص بسیار پررنگ و مهم است.

بحث پیرامون طرح کانون یاریگران زندگی، نماد و طرح توانمندسازی همزمان دانش‌آموزان، والدین و کارکنان از دیگر موضوعات کارگاه توانمندسازی سازی مشاوران مدارس بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار