انتخاب اعضای شورای شهر تهران در کمیته‌ها و کمیسیون‌های تخصصی شورا

تهران (پانا) - در جلسه امروز شورای شهر تهران انتخاب اعضای شورا در کمیته ها و کمیسیون های تخصصی شورا را در دستور کار داشته و ۵ نفر را انتخاب کردند.

کد مطلب: ۱۲۲۹۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب اعضای شورای شهر تهران در کمیته‌ها و کمیسیون‌های تخصصی شورا

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز شورا انتخاب یک نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در کمیسیون موضوع بند «الف» بین ماده هفتم مصوبه اصلاح آیین‌نامه اجرایی ماده یک قانون حفظ و گسترش فضای سبز را در دستور کار داشتند که نهایتا مهدی عباسی با ۱۹ رای موافق به عنوان نماینده شورا در این کمیسیون انتخاب شد.

اعضای شورا در ادامه این جلسه انتخاب یک نفر از اعضاء را به عنوان نماینده در کمیسیون موضوع بند «الف» بین ماده ششم مصوبه ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر تهران در دستور کار خود داشته‌اند که نهایتا نادعلی با ۱۹ رای موافق برای عضویت در این کمیسیون انتخاب شد.

در ادامه این جلسه انتخاب یک نفر از اعضای شورا به عنوان ناظر جهت عضویت در کارگروه موضوع تبصره دو ذیل ماده واحده مصوبه اصلاح نحوه محاسبه تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک در دستور کار بود که نهایتا جعفر شربیانی با ۱۹ رای موافق به عنوان نماینده شورا انتخاب شد.

اعضای شورای شهر تهران در ادامه انتخاب یک نماینده جهت عضویت در کمیته اجرایی موضوع بند پنجم ذیل ماده چهارم مصوبه چگونگی جذب و مشارکت بخش خصوصی در توسعه مجتمع‌های فرهنگی و سینمایی شهر تهران را در دستور کار داشتند که نهایتا محمد آقامیری با ۱۶ رای موافق به عنوان نماینده شورا انتخاب شد.

در ادامه این جلسه اعضای شورا انتخاب یک نفر نماینده با تخصص معماری و شهرسازی به عنوان ناظر جهت عضویت در هیات موسس خانه معمار ذیل ماده پنجم مصوبه تبدیل خانه هنرمندان ۲ به خانه معمار «استاد لرزاده» را در دستور کار داشتند که نهایتا پس از بحث و بررسی مهدی چمران با ۲۱ رای موافق به عنوان نماینده شورا انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار