بازمهندسی فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی با هدف رشد همه‌جانبه دانش‌آموزان انجام شده است

زاهدان(پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان گفت بازمهندسی فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی با هدف رشد همه‌جانبه دانش‌آموزان و ارتقای جامعه‌پذیری آنان  انجام شده است. 

کد مطلب: ۱۲۲۹۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
بازمهندسی فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی با هدف رشد همه‌جانبه دانش‌آموزان انجام شده است

محمود همت در نشست قطبی توجیه و تبیین بازمهندسی تشکیلات دانش آموزی که با هدف تشریح بسته تحولی و برنامه‌های سال تحصیلی جدید برگزار شد، اظهار کرد: بازمهندسی فعالیت‌های تشکیلات دانش آموزی پیشتازان مبتنی بر اسناد بالادستی انجام شده و برای آنکه به رشد همه جانبه دانش آموزان و ارتقاء جامعه پذیری آنان منتهی شود نیازمند تبیین دقیق ملاحظات و الزامات برای مدرسان و مربیان است.
وی افزود: با توجه به تحولات گسترده در جهان انجام برنامه‌ریزی راهبردی بر مبنای نیازهای حال، فرصت‌های آینده و توانمندی های موجود، بازمهندسی فعالیت‌های دانش آموزی برای افزایش بهره‌وری و استفاده بهینه از سرمایه های سازمان دانش آموزی ضرورتی اجتناب ناپذیر بود که به بهترین شکل ممکن انجام شد.
مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان بر انجام صحیح فرآیند جذب و سازماندهی اعضای پیشتازان و خبرنگاران پانا تاکید و خاطرنشان کرد: تمامی روسای ادارات دانش آموزی شهرستان ‌ها و مناطق باید بر اجرای دقیق بسته تحولی سازمان اهتمام ویژه داشته باشند‌.
گفتنی است در این نشست که معاونین پرورشی و تربیت بدنی و روسای ادارات دانش آموزی بم‌پشت و بمپور حضور داشتند نسرین حاجی علی بیگی معاون فعالیت های دانش آموزی، استان به تبیین بازمهندسی اصول و فرآیندهای تشکیلات پیشتازان پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار