مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۴:

شورای دانش‌آموزی،مسیری روشن در جهت تحقق سند تحول و تربیت دانش‌آموز تمام ساحتی است

تهران (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش منطقه ۴، شورای دانش‌آموزی را مسیری روشن در جهت تحقق سند چشم‌انداز و تربیت دانش‌آموزان در تمام ساحت‌های آموزشی و تربیتی دانست.

کد مطلب: ۱۲۲۹۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش‌آموزی،مسیری روشن در جهت تحقق سند تحول و تربیت دانش‌آموز تمام ساحتی است

آزیتا فکور با اشاره به انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس منطقه ۴ گفت: بیست و چهارمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در ۱۹ آبان ماه همزمان با مدارس کشور با شعار «شورای دانش آموزی طلایه دار گام دوم انقلاب» به صورت مجازی برگزار می‌شود و با توجه به شرایط کرونایی در مدارسی که دانش آموزان حضور داشته باشند، انتخابات به صورت حضوری خواهد بود و درصورتی که مدارس غیرحضوری باشند انتخابات در بستر شبکه شاد و از طریق اپلیکیشن برگزار خواهد شد.

فکور با اشاره به انتخابات شوراهای دانش آموزی اظهار کرد: شوراهای دانش آموزی به عنوان یکی از ارکان تأثیرگذار مدارس با هدف توانمندسازی و تقویت مهارت های اجتماعی دانش آموزان و مشارکت آنان در فعالیت های تربیتی و آموزشی تشکیل شده است.

فکور بر نقش شوراها در پیشبرد برنامه های دانش آموزی در مدارس تأکید و تصریح کرد: شوراهای دانش آموزی یکی از مهم ترین تشکل ها در تحقق ساحت های شش گانه سند تحول آموزش و پرورش هستند و ما باید به این شوراها بها دهیم.

وی در ادامه با تشکیل این بسترگفت: یک عدالت و فرصت برابر برای همه منتخبین شوراهای دانش آموزی ایجاد شد تا خود را در این بستر محک بزنند و با آمادگی در انتخابات پرشور شرکت کنند.

مدیر سازمان دانش آموزی این منطقه با اشاره به فعالیت شوراهای دانش آموزی افزود: در راستای ترویج مشورت در انجام وظایف ، بهره گیری از روحیه تعاون و همکاری درامور زندگی، تکیه بر خرد جمعی، آموختن اصول انتخاب اصلح در همه موارد اجتماعی، احترام به نظم و قانون ، ارتقاء روحیه مشارکت جویی از مواردی است که دانش آموزان برای نقش‌های خود در آینده تمرین می کنند.

فکور با اشاره به انتخابات دانش آموزی و نحوه تبلیغ آن گفت: یکی از جلوه های این انتخابات نحوه تبلیغ دانش آموزان بویژه شعارها، صحبت‌ها، نظرات و برنامه های متنوع و جذابی است که دانش آموزان در ایام انتخابات مطرح خواهند کرد و دانش آموزان از پایه سوم ابتدایی به بعد هم به عنوان کاندیدا و هم به عنوان رای دهنده به منظور انتخاب اعضای شورای دانش آموزی مدرسه در این انتخابات شرکت خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار