بازگشایی مدارس مشهد همراه با شوق و شادی دانش‌آموزان

مشهد (پانا) - با اعلام رسمی ستادکرونا برای بازگشایی مدارس متوسطه دوم در نیمه آبان، این مدارس در ناحیه۶ مشهد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی مدارس مشهد همراه با شوق و شادی دانش‌آموزان

فریادهای شوق و شادی در نخستین روز بازگشایی مدارس متوسطه دوم بین دانش آموزان دبیرستان دخترانه فاطمه امیری، بسیار دیدنی و جالب توجه بود. دانش آموزان با هیجانی وصف نشدنی با همدیگر گفتگو می کردند. با ورود هر یک از معلمان خود به مدرسه ذوق زده شده و به سمت دبیران خود می رفتند.

مهنوش عزتی مدیر آموزشگاه در گفت وگو با پانا با خرسندی از بازگشایی و حضوری شدن مدارس گفت:« امیدواریم عقب افتادگی درسی دانش آموزان جبران شود، هرچند فعالیت های ما به صورت ترکیبی ادامه خواهد داشت.»

وی ادامه داد: «در این آموزشگاه همه دانش آموزان و معلمان واکس زده اند. کسانی که واکسینه نشده اند باید هفته ای ۲ بار تست پی سی آر یا تست مخاط بینی بدهند.»

عزتی گفت:«با شروع پیک ششم احتمال مجازی بودن مدارس وجود دارد ولی ما امیدواریم که همچنان حضوری باشد. ما در کنار کلاس های حضوری برای دانش آموزان، کلاس های مجازی نیز خواهیم داشت.»

وی ادامه داد:«حضور دانش آموزان اجباری نیست و اختیاری و اقناعی است و ما منتظریم تا والدین و دانش آموزان به نتیجه بهتر بودن کلاس های حضوری پی ببرند، ما امروز در روحیه دانش آموزان و معلمان احساس شادی را مشاهده کردیم.»

عزتی تأکید کرد:«ما تمامی پروتکل های بهداشتی را در مدرسه مد نظر داریم و تاکید داریم همه دانش آموزان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و واکسن بزنند و افکار اشتباه را از خود دور کنند‌.»

خبرنگار: ساجده صمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار