آغاز اجرای فراخوان همفکری برای کیفیت‌بخشی فعالیت‌های قرآنی

تهران (پانا) - مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از آغاز اجرای فراخوان همفکری برای کیفیت‌بخشی فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز اجرای فراخوان همفکری برای کیفیت‌بخشی فعالیت‌های قرآنی

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی، میکائیل باقری گفت: در راستای اجرای سیاست تحول خواهی و تحول آفرینی، بنا داریم از همه ظرفیت های فکری صاحب نظران و کارشناسان فعالیت های قرآن، عترت و نماز در جهت کیفیت بخشی به این فعالیت ها و ایجاد تحول در این حوزه استفاده کنیم.

وی ادامه داد: باور ما این است که برای فراگیر کردن این فعالیت ها در سطح همه دانش آموزان باید به فکر ایجاد تحول در روش های اجرا، تبلیغ و ترویج این فعالیت ها باشیم.

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: فراخوان همفکری برای ایجاد تحول در فعالیت های قرآن، عترت و نماز در سه سطح و مرحله اجرا می شود در مرحله اول دیدگاه ها و نظرات روسای ادارات قرآن، عترت و نماز، در مرحله دوم دیدگاه های کارشناسان قرآن، عترت و نماز، مدیران مراکز دارالقرآن الکریم کشور و مدیران و رابطین پایگاه های مجازی و در مرحله سوم این فراخوان برای عموم فرهنگیان، والدین و دانش آموزان اجرا خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: بعد از اتمام این فراخوان، دیدگاه های طرح شده توسط شورای پژوهشی اداره کل قرآن، عترت و نماز مورد تحلیل قرار می گیرد و از صاحبان ایده ها و نظرات سازنده در قالب گروه های هم اندیشی دعوت به همکاری بیشتر جهت اجرایی شدن راهکارهای مطرح شده خواهد شد.

روسای ادارت می توانند برای ثبت نظرات خود به لینک زیر مراجعه کنند:

https://www.digisurvey.net/u/qen/2jx7o

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار