فیروز کریمی استعفا داد

تبریز(پانا) - فیروز کریمی سرمربی این روز های تراکتور در مصاحبه بعد از بازی با رسانه ها ضمن ابراز علاقه قلبی به هواداران و تراکتور از سمت خود استعفا داد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
فیروز کریمی استعفا داد

بعد باخت تراکتور. در مقابل پیکان و در مصاحبه بعد از بازی، فیروز کریمی وی از باخت تیم خود ناراحت بود و برای همراهی تیم از سرمربی گری تراکتور استعفا داد.

وی در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه گفت: تمام جهان هستی بر مبنای تضادها است همچون خوب و بد،شادی و غم و ... ساخته شده است و یکی از تضادهای بزرگ در زندگی ما رفت و آمدها است.

وی ادامه داد: روزی تصور می کردم با آمدن به تراکتور می توانم خدمتی بکنم و البته تمام تلاشم را هم کردم، همه‌ی کادر باشگاه به خصوص بازیکنان درجه یک ،وفادار، با شرف و صادق تراکتور با تمام وجود مرا یاری دادند اما امروز تصور من این هست که می‌توانم با رفتنم به تیم محبوبم خدمت کنم؛ پس با تمام وجود دست تک تک طرفداران را می‌بوسم و از همه‌ی دست اندرکاران و کسانی که مرا در طول حضورم یاری کردند، تشکر می‌کنم و از حضورشان مرخص می‌شوم.

وی خاطرنشان کرد: همه‌ی آنان را در ادامه مسیر به خدا می‌سپارم. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند، هر زمانی هر کاری از دست من بر آید، به‌خاطر لطف طرفداران صادق، از تراکتور دریغ نمی‌کنم و با تمامی وجود آماده خدمت به آنان هستم. خداحافظ همگی، ان‌شالله موفق و موید باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار