۱۳ آبان همواره یادآور قیام دانش‌آموزان متعهد و بیدار است

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش  به مناسبت سالروز یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز استکبارستیزی پیامی صادر کرد. 

کد مطلب: ۱۲۲۸۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
۱۳ آبان همواره یادآور قیام دانش‌آموزان متعهد و بیدار است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، متن پیام میکائیل باقری ، مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش به مناسبت سالروز یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز استکبارستیزی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فَاستَقِم كَما أُمِرتَ وَمَن تابَ مَعَكَ وَلا تَطغَوا إِنَّهُ بِما تَعمَلونَ بَصیرٌ »

پس همان‌گونه که فرمان یافته‌ای، استقامت کن و همچنین کسانی که با تو بسوی خدا آمده‌اند (باید استقامت کنند)! و طغیان نکنید، که خداوند آنچه را انجام می‌دهید می‌بیند! « سوره مبارکه هود آیه ۱۱۲ »

۱۳ آبان همواره یادآور مبارزه و قیام دانش‌آموزان متعهد و بیدار علیه رژیم منحوس پهلوی و حامیان آن به ویژه آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی است و به حق پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دانش‌آموزانی که دل در گرو آموزه‌های وحیانی قرآن، عترت و نماز داشتند با اقتدا به موسای زمان، حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) ، طومار استعمار را در هم پیچیدند و امروز نیز در گام دوم انقلاب به تأسی از شهید سلیمانی ها، شهیدفهمیده ها، شهید لندی ها و ... در راه حفظ و پاسداری از کیان ایران اسلامی زمینه ساز تمدن نوین اسلامی و حکومت عدل جهانی مهدوی هستند.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبارستیزی با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی امام راحل عظیم الشأن و شهدای گرانقدر انقلاب به ویژه ۳۶۰۰۰ شهید دانش آموز و ۵۰۰۰ شهید فرهنگی این روز را به همه دانش آموزان عزیز، فرهنگیان فرهیخته و ملت فهیم ایران تبریک عرض نموده؛ عهد می بندیم با همه قوا در جهت تحقق و ترویج اخلاق و معنویت که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان دو موضوع جهت دهنده همه حرکت های فردی و اجتماعی و نیاز اصلی جامعه به شمار رفته است تلاش نمائیم. رجاء واثق دارم که شما دانش آموزان عزیز با روحیه آزادگی، ایثارگری، مقاومت واستکبار ستیزی برخاسته از آموزه های وحیانی و راهگشای قرآن کریم و سیره اهل بیت (علیهم السلام) کشور عزیزمان را در برابر همه تهدیدها، تحریم ها و عملیات روانی دشمنان را خنثی خواهید کرد.

امید است با تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب اسلامی و با نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله) با بصیرت دینی و انقلابی در راستای اعتلای فرهنگ سه منشور نورانی قرآن ، عترت و نماز ضمن حفظ و صیانت از دستاوردهای آرمان های انقلاب اسلامی زمینه ظهور حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را فراهم سازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار