پدر شهید احمدی‌روشن:

بهترین ویژگی مصطفی احمدی روشن احترام به پدر و مادر بود

پیشوا(پانا) - رحیم احمدی روشن در آئین نواختن زنگ استکبارستیزی بهترین ویژگی مصطفی را احترام به پدر و مادر عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
بهترین ویژگی مصطفی احمدی روشن احترام به پدر و مادر بود

پدر شهید مصطفی احمدی روشن که برای نواختن زنگ استکبارستیزی به آموزشگاه شاهد فرهنگ شهرستان پیشوا دعوت شده‌بود، در گفت و گویی به سوالات یک دانش‌آموز 10 ساله در پانا پاسخ داد.

پدر شهید احمدی روشن در پاسخ به این که شهید مصطفی در دوره نوجوانی چه ویژگی داشت که ما بتوانیم آن را الگوی خود قرار دهیم، پاسخ داد: بهترین ویژگی مصطفی احترام به پدر و مادر و معلم‌ها بود.

وی سپس خطاب به مسئولین حاضر در مراسم گفت: فکر نکنیم مسئول رده بالا هستیم و تکریم به پدر و مادر را فراموش کنیم. ما در همه حال به دعای پدر و مادر نیاز داریم.

در ادامه وی در پاسخ به اینکه به عنوان پدر شهید چه انتظاری از ما دانش‌آموزان دارید، در پاسخ گفت: ما باید بپرسیم شما چه انتظاری از خانواده شهدا دارید. ملت شریف ایران وظیفه خود را در برابر شهدا انجام داده‌است و من می‌گویم انتظار شما از ما باید این باشد که خانواده شهدا قدر و قیمت خود را بدانند و در جاهایی که ارزش واقعی آنها نادیده گرفته می‌شود خودشان را خرج نکنند.

در ادامه برنامه پدر شهید، کتاب من، مادر مصطفی، اثر رحیم مخدومی را امضاء کرد و به دانش‌آموزان اهدا کرد. مراسم با نواختن زنگ استکبار ستیزی توسط پدر شهید احمدی روشن به پایان رسید.

خبرنگار: رضا نظری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار