معاون وزیر:

در 13 آبان سه پرده به تصویر کشیده شد که الهام‌بخش، امیدآفرین و درس‌آموز بود

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به مناسبت سالروز 13 آبان و روز دانش‌آموز پیامی را صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
در 13 آبان سه پرده به تصویر کشیده شد که الهام‌بخش، امیدآفرین و درس‌آموز بود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حسن ملکی به مناسبت سالروز 13 آبان، روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی پیامی را صادر کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«یوم‌الله 13 آبان یکی از ایام به یاد ماندنی است که گرامیداشت آن موجب انتقال درس‌ها و پیام‌های این روز به نسل‌های آینده است و این رسالت همه انقلابیونی است که به تداوم خط انقلاب اسلامی اعتقاد دارند.

در یوم‌الله 13 آبان سه پرده عظیم به تصویر کشیده شد که الهام‌بخش، امیدآفرین و درس آموز بود. سالروز تبعید امام عظیم‌الشأن (ره) که در پی اعتراض به قانون ظالمانه کاپیتولاسیون و سلطه آمریکا و خروش بر ضد حکومت طاغوت، دستگیر و تبعید شدند؛ روز دانش‌آموز، یادآور شهدای دانش‌آموز و دانشجو؛ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به‌دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام. همان امام و رهبری که از نعمت های بزرگ الهی بر این ملت و کشور بود.

آنچه در این روز گرانقدر اتفاق افتاد؛ به چالش کشیدن قدرتی بود که خود را کدخدای بی‌رقیب دهکده جهانی می‌دانست اما ملتی با مشت‌های گره‌کرده خشم و خروش خود را ابراز کرد و بر سر استکبار فریاد کشید و پوشالی بودن قدرت استکبار را عیان ساخت.

اقدام شجاعانه و انقلابی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، از بصیرت و صلابت امتی خبر داد که دشمن را خوب می‌شناخت و حاضر نبود بار دیگر سایه شوم استعمار را بر سر خود ببیند. به فرمودة مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب؛ نماد پر ابهت و با شکوه و افتخارآمیز ایستادگی در برابر قلدران و زورگویان و مستکبران جهان و در رأس آنان آمریکای جهان‌خوار و جنایت‌کار، روز به روز برجسته‌تر شد و ملت عزیز ایران تا امروز توانسته از سلطه دوباره قلدران جهانی بر کشور با قدرت و شدت جلوگیری کند.

اینجانب به سهم خود و از باب "و ذکّرهم به ایام‌الله" این روز گرانقدر را گرامی داشته و خدای متعال را به واسطه نعمت و امتنان به بندگان را که سپاسگزاری می‌کنم. خداوندی که اراده و مشیت او، اهل ایمان را امید بخشید و ستمگران را به هراس افکند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار