جلسه پیش‌گامان تمدن نوین در جوادآباد

جوادآباد(پانا)- جلسه آموزشی بازمهندسی تشکیلات پیشتازان با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه و مدرسین و مربیان پیشتاز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه  پیش‌گامان تمدن نوین در جوادآباد

نغمه خسروی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش جوادآباد در این جلسه بیان کرد: به جرات می‌توان گفت تشکل پیشتازان یکی از بهترین تشکلهای جذاب و آموزشی برای دانش آموزان است. در این تشکل مهارت های زندگی در قالب بازی آموزش داده می‌شود و زندگی گروهی در کنار یکدیگر، مهمترین شرط این تشکل است.

خسروی اذعان کرد: یک دانش آموز پیشتاز، مزین به زیباترین اخلاق و منش است و با داشتن مهارت های خاص، می‌تواند سرآمد دیگران باشد. این دانش‌آموزان بهترین آموزش‌ها را برای مقابله با مشکلات دیده‌اند و می‌توانند به راحتی یک زندگی گروهی در اجتماع را اداره کنند.

معاون پرورشی جوادآباد در پایان گفت: مربیان ما باید نهایت تلاش خود را برای جذب و ساماندهی و آموزش تمام دانش‌آموزان به عنوان عضو پیشتاز انجام دهند تا بتوان آینده‌ای درخشان برای دانش‌آموزان و جامعه داشته باشیم.

در ادامه فاطمه تاجیک و مژگان معصومیان از مدرسین پیشتاز منطقه، تغییرات ایجاد شده در نشان‌ها و نمادهای تشکیلات را به مربیان آموزش دادند.

خبرنگار پانا: ملیحه خواری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار