مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری:

جامعه اسلامی به افرادی آگاه و دین‌مدار نیاز دارد

شهرری(پانا) - مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک ری عنوان کرد جامعه اسلامی به افرادی آگاه و دین‌مدار نیاز دارد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
جامعه اسلامی به افرادی آگاه و دین‌مدار نیاز دارد

آیین افتتاحیه هفتمین جشنواره مصباح الهدی با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش ناحیه یک ری در کانون سمیه برگزار شد

در این مراسم محسن نوروزیان، مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک ری با اشاره به اینکه طرح مصباح‌الهدی بحث امام‌‌شناسی است، گفت: امسال این بحث به‌صورت ویژه به حضرت فاطمه‌زهرا(س) اختصاص داده شده است و همان‌طور که آرامگاه حضرت فاطمه‌زهرا(س) مخفی است، از این‌رو باید تلاش شود تا دانش‌آموزان، اولیا و همکاران شناخت حقیقی و واقعی از این بزرگوار پیدا کنند.

وی اظهار کرد: جامعه اسلامی ما به افرادی آگاه، دین مدار، ولایتمدار و پیرو اهل بیت(ع) نیاز دارد و لازمه این مهم آشنایی دانش‌آموزان از دوران کودکی با ارزش‌های دینی و زندگانی بزرگان دین و ائمه معصومین علیهم السلام است.

نوروزیان با بیان اینکه ما باید حضرت فاطمه‌زهرا(س) و اهل بیت(ع) را به درستی بشناسیم، گفت: با شناخت صحیح اهل بیت(ع) باید راه و منش این بزرگواران را ادامه دهیم.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره افزود: از جمله برنامه‌های اداره قرآن و عترت و نماز این معاونت در راستای نهادینه سازی سبک زندگی اهل بیت علیهم السلام برگزاری همین جشنواره ها و سایر برنامه های متعدد دیگر است که با حضور گسترده دانش آموزان، فرهنگیان و والدین به صورت مجازی در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.

رئیس آموزش‌وپرورش ناحیه یک ری در ادامه خاطر نشان کرد: در این جشنواره از رتبه های برتر آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره تقدیر خواهد شد. گفتنی است طرح مصباح الهدی از جمله طرح های اجرایی در سطح مدارس هر سال به یک معصوم علیهم السلام اختصاص می‌یابد که در سال تحصیلی۱۴۰۰-۱۴۰۱ با محوریت سبک و سیره زندگی حضرت زهرا(س) است.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه خسروی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار