رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

وزارت دفاع نماد «ما می‌توانیم»، غیرت و اعتماد به نفس ملت ایران است

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه دستاوردهای وزارت دفاع همچون گنجیه‌ای ارزشمند باید پاس داشته شود تصریح کرد وزارت دفاع نماد «ما می‌توانیم»، غیرت و اعتماد به نفس ملت ایران است.

کد مطلب: ۱۲۲۷۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
وزارت دفاع نماد «ما می‌توانیم»، غیرت و اعتماد به نفس ملت ایران است

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، وحید جلال‌زاده در نشست مشترک با امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با تقدیر از تلاش‌ها و مجاهدت‌های بی‌دریغ دست‌اندکاران صنعت دفاعی بویژه دانشمندانی همچون شهید محسن فخری‌زاده گفت: انشاء الله راه این شهید والامقام با جدیت و اهتمام بیشتر دنبال شده و افکار ایشان در مجموعه وزارت دفاع استقرار یابد.

جلال‌زاده با بیان اینکه نگاه ما به وزارت دفاع یک نگاه حاکمیتی و فرادولتی است گفت: وزارت دفاع با مجموعه اقدامات و فراهم‌آوری زیرساخت‌های لازم در حوزه‌های گوناگون دفاعی و امنیتی، به عنوان یک پیشران و الگوی پیشرفت در کشور نقش خود را ایفا می‌کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه وزارت دفاع با همت و تلاش دست اندرکاران دفاعی به مرزشکنی دانش رسیده است که این سازمان را در لبه فناوری قرار داده اظهار داشت: حرکت و سیر صعودی وزارت دفاع برای بسیاری از بخش‌های کشور می‌تواند یک الگوی عینی باشد.

جلال‌زاده با بیان اینکه دستاوردهای وزارت دفاع همچون گنجیه‌ای ارزشمند باید پاس داشته شده و قدر آن را بدانیم تصریح کرد: وزارت دفاع نماد «ما می‌توانیم»، غیرت و اعتماد به نفس ملت ایران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار