جلسه رابطین سلامت در بهارستان دو

بهارستان دو(پانا)- جلسه رابطین سلامت ناحیه دو بهارستان با حضور معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی و کارشناس سلامت اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان در راستای مرور پروتکل های بهداشتی برای بازگشایی مدارس طبق شیوه نامه های موجود، در سالن سجادیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه رابطین سلامت در بهارستان دو

رحیمه رحیمی کارشناس مدارس شبکه بهداشت آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان ضمن تاکید بر برگزاری جلسات مربوط به پیگیری بهداشت مدارس گفت: برای غربالگری کرونا ویروس دانش‌آموزان، دختران و پسران دارای علائم در زمان بازگشایی مدارس داشتن نامه پزشک برای بازگشت به مدارس الزامی است.

او افزود: بهداشت فردی و ارزیابی دانش‌آموزان که شامل استفاده از ماسک و دستکش و جلوگیری از دست دادن و روبوسی و حفظ فاصله اجتماعی و شست‌و‌شوی مرتب دستان در زمان بازگشایی مدارس قابل توجه است.

رحیمه رحیمی اظهار کرد: تشویق دانش‌آموزان برای تزریق واکسن یکی از مهمترین کارها برای جلوگیری از همه گیری ویروس کرونا و یک اصل برای بازگشایی مدارس است و دانش‌آموزان با تزریق واکسن هم خود را و هم خانواده خود را از کرونا حفظ می‌کنند.

در این جلسه بر ارسال گزارش روزانه مبتلایان و فوتی کرونا و تشکیل گروه رابطین سلامت توسط کارشناس سلامت، نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی ‌و تکمیل و ارسال فرم‌های اطلاعاتی مدارس تجهیزات آنها تأکید شد.

خبرنگار دانش‌آموز: زکیه فعله‌گری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار