مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

پدافند غیرعامل، بهترین سرلوحه در جهت ارتقاءپایداری ملی

بهارستان یک(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن بازدید از نمایشگاه هفته پدافند غیرعامل این ناحیه، پدافند غیرعامل را در ردیف اقداماتی دانست که موجب ارتقاء پایداری ملی می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۲۷۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
پدافند غیرعامل، بهترین سرلوحه در جهت  ارتقاءپایداری ملی

مصطفی کلانتری، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن بازدید از نمایشگاه هفته پدافند غیرعامل این ناحیه از پدافند غیرعامل به عنوان یکی از کم هزینه‌ترین و ساده‌ترین روش‌های دفاع یک ملت در مقابل دشمنان نام برد و افزود: جمهوری اسلامی ایران به سبب شرایط خاص ژئوپلیتیکی، همواره در معرض انواع تهدیدات داخلی و خارجی قرار دارد.

وی ادامه داد: براین اساس، بهترین و اثربخش ترین راه مقاوم‌سازی در مقابل تهدیدات، استفاده از پدافند غیرعامل است؛ چرا که با اتخاذ تدابیر اساسی و مقاومت مدبرانه در مواقع بروز بحران، کشور را در برابر حملات مصون می‌دارد.

کلانتری تصریح کرد: هفته پدافند غیرعامل فرصت خوبی خواهد بود تا تمام مسئولان و مدیران میهن عزیز ایران اسلامی با اندیشه‌ای راهبردی این وظیفه ملی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند و با توجه به اثرات ناشی از شیوع ویروس کرونا در ایران و جهان موجب کاهش آسیب‌پذیری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل‌کننده مدیریت بحران در شرایط خاص و ویژه کشور خواهد شد.

همچنین محمد گنج خانی مسئول حراست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در خصوص فعالیت‌های ناحیه یک بهارستان در هفته پدافند غیر عامل اظهار کرد: ما با برگزاری نمایشگاه کتاب و نرم افزار، برگزاری کارگاه‌های خلاقانه، تبلیغات محیطی، کلاس‌های ضمن خدمت پدافند غیرعامل، برگزاری مانورهای سایبری، برگزاری مانورهای زلزله، برگزاری مسابقات فرهنگی در مدارس و برپایی اولین یادواره خانواده شهدای فرهنگی و دانش‌آموزی گام کوچکی در راه اعتلای این هفته برداشته‌ایم.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار