والیبال ساحلی قهرمانی آسیا؛ از حریف‌های ایران رونمایی شد

تهران (پانا) - کنفدراسیون والیبال آسیا فهرست تیم‌های شرکت کننده در مسابقات ساحلی قهرمانی قاره کهن را اعلام کرد و ملی‌پوشان ایران حریفان خود را شناختند.

کد مطلب: ۱۲۲۷۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
والیبال ساحلی قهرمانی آسیا؛ از حریف‌های ایران رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا 2021 از دوم تا ششم آذرماه به میزبانی پوکت در کشور تایلند برگزار خواهد شد.

کنفدراسیون والیبال آسیا فهرست 26 تیم از 10 کشور شرکت کننده در این رقابت‌ها را اعلام کرد و ملی‌پوشان ساحلی کشورمان حریفان خود را شناختند.

بر این اساس، کشورهای استرالیا، ژاپن، قزاقستان، قطر و سریلانکا با سه تیم در رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا 2021 شرکت می‌کنند، عمان دو تیم در این مسابقات دارد و دو تیم نیز از سنگاپور و نیوزیلند حضور خواهند داشت.

تایلند کشور میزبان با چهار تیم در مسابقات شرکت خواهد کرد و سه تیم نیز از ایران به این مسابقات اعزام می‌شوند که اسامی ملی‌پوشان ساحلی ایران به قرار زیر است:

بهمن سالمی- ابوالحسن خاکی‌زاده

عبدالحامد میرزاعلی-علیرضا آقاجانی

سینا شوکتی-مهدی محفوظی

اردوی آماده‌سازی مشترک تیم‌های ملی بزرگسالان و رده‌های سنی زیر 19 و 21 سال ایران، از 13 تا 25 آبان‌ماه با حضور این بازیکنان به اضافه مجتبی آرو و علی قربان‌پسندی در بوشهر برگزار خواهد شد.

ملی‌پوشان ساحلی ایران تمرینات خود را در این اردو زیر نظر آرش رامسری و مازیار هوشمند مربیان تیم‌های ملی پیگیری می‌کنند.

رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 19 و 21 سال جهان نیز آذرماه در پوکت تایلند برگزار خواهد شد و تیم‌های ملی الف و ب این رده‌های سنی ایران که در رقابت‌های قهرمانی آسیا سهمیه این مسابقات را به دست آوردند، در آن شرکت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار