بازدید مسئولین سازمان دانش‌آموزی خراسان‌شمالی از سازمان دانش‌آموزی گرمه

بجنورد(پانا) - معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی استان خراسان‌شمالی و هیئت همراه از سازمان دانش‌آموزی گرمه بازدید کرده و سیاست‌های کلان این سازمان و نحوه جذب دانش آموزان تشریح داده شد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد

هادی جعفری، مسئول سازمان دانش آموزی گرمه ضمن خیر مقدم گویی به مسئولین سازمان دانش آموزی استان و معرفی آنها به مسئولین اداره گرمه، به تشریح کارهای انجام شده در این سازمان جهت جذب بهتر دانش آموزان و برنامه ها و‌ فعالیت های مجازی پرداخت.

در ادامه هادی باقری، معاون پرورشی اداره آموزش و‌ پرورش گرمه گفت: هدف تشکیل سازمان دانش آموزی آگاهی بخشی به دانش آموزان در حوزه های مختلف ورزشی،فرهنگی،تربیتی و…است و امیدواراست که جنبه ی کمک رسانی این سازمان جهت انجام بهتر فعالیت ها در خصوص آماده سازی دانش آموزان بیشتر شود

در ادامه حسین کنعانی، معاون تشکیلات سازمان دانش آموزی استان از تلاش‌های هادی جعفری جهت جذب دانش آموزان تشکر کرد و‌ به تشریح برخی از فعالیت های سازمان پرداخت که شامل انتخابات پارلمان دانش آموزی در سطح استانی و انتخاب نمایندگان مجلس دانش آموزی از میان دانش آموزان پارلمان می شود که آن هم بعد از انتخابات میان اعضای پارلمان صورت می گیرد.

وی ادامه داد: همچنین آموزش های مختلفی در سازمان دانش آموزی ارائه می شود. چوب و گره، انواع گره زنی، کوهنوردی، چادرزنی، آموزش خبرنگاری و فعالیت در خبرگزاری پانا، انجام برنامه های تشریفاتی در مراسم های مذهبی و ملی، برگزاری اردوهای ملی و تشکیلاتی، افزایش بهره‌وری دانش‌آموزان بصورت برگزاری مناظرات دانش آموزی، فعالیت های یاوران مدرسه، مانور زلزله، نظارت بر خرید لباس فرم مدارس و سرویس مدارس است.

کنعانی بیان کرد: دانش آموزان کلاس های پنجم و ششم با عضویت در سازمان دانش آموزی علاوه بر آموزش های مختلف صاحب ۱۰۰امتیاز می شوند که برای آزمون های ورودی مدارس خاص نیز مفید است. مربیان فعال نیز می توانند از امتیاز ضمن خدمت و امتیاز در نظر گرفته شده در فرم سازماندهی استان بهره مند شوند.

در پایان جواد مقصودی، رئیس اداره آموزش و‌ پرورش شهر گرمه از حضور مسئولین در شهرستان تشکر کرد و گفت: امیدوارم با همکاری بیشتر سازمان دانش آموزی، تجهیزات و‌ امکانات بیشتری به این شهر تعلق بگیرد تا بتوان فعالیت های بیشتری جهت آموزش و جذب دانش آموزان صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار