از ظرفیت بسیج در شرایط خاص کشور استفاده می‌شود

اردبیل(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل عنوان کرد یکی از اهداف اصلی تشکیل بسیج بویژه بسیج دانش‌آموزی، استفاده از ظرفیت این تشکل در شرایط خاص کشور است.

کد مطلب: ۱۲۲۶۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
از ظرفیت بسیج در شرایط خاص کشور استفاده می‌شود

سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان در گفت وگو با شبکه سبلان صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار کرد: هفته بسیج دانش‌آموزی از 8 آبان مصادف با سالروز شهادت شهید 13 ساله شهید محمدحسین فهمیده آغاز و با یوم‌الله 13 آبان روز جهانی استکبارستیزی به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به هدف از تشکیل بسیج دانش آموزی، خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل بسیج دانش آموزی نهادینه کردن ارزش و روحیه انقلابی، ارزش های برگرفته از افکار و اندیشه های شهدای دانش آموز و توسعه افکار و اندیشه ها دین مدارانه، انقلابی امام راحل و مقام معظم رهبری است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بیان کرد: در سند تحول بنیادین، 6 حوزه تعریف شده که آموزش و پرورش در این 6 حوزه نقش ایفا می کند که فعالیت های بسیج دانش آموزی در راستای تحقق دو ساحت آن که یکی اعتقادی، عبادی و اخلاقی و دیگری سیاسی و اجتماعی است.

خلیلی موسوی در بخش دیگری از سخناش از برگزاری ۵۰ عنوان برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی دراین استان خبر داد و گفت: امسال برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان اردبیل با شعار محوری «نوجوانان انقلابی،پیشگامان گام دوم» برگزار می‌شود.

وی افزود: در این هفته از جمله برنامه‌های برگزار شده می‌توان به آیین صبحگاه هفته بسیج دانش‌آموزی، پویش‌هایی در قالب‌های مختلف، دیدار دانش‌آموزان نخبه بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار و خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، یادواره‌های شهدای دانش آموز و فرهنگی و مسابقات متنوع علمی، فرهنگی و قرآنی اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار