ویژه برنامه‌های گرامیداشت سیزدهم آبان آموزش و پرورش اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - مدیرآموزش و پرورش اسلامشهر گفت مراسم شهرستانی گرامیداشت سیزدهم آبان در روز پنچشنبه 13 آبان در سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر با حضور مسئولان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه‌های گرامیداشت سیزدهم آبان آموزش و پرورش اسلامشهر

در این جلسه حسینعلی بنار، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی با اشاره به سه رویداد مهم در سیزدهم آبان اظهار کرد: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343، شهادت دانش‌آموزان توسط رژیم پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی در سال 1358 توسط دانشجویان از جمله رویدادهایی است که هیچگاه به فراموشی سپرده نخواهد شد.

وی در ادامه به تشریح ویژه برنامه‌های سیزدهم آبان 1400 توسط آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر پرداخت و بیان کرد: در روز 12 آبان در مدرسه محمدعلی اسدیان منطقه مراسم نواختن زنگ استکبارستیزی و گرامیداشت روز دانش‌آموز را با حضور امام جمعه و فرماندار اسلامشهر و سایر مسئولان خواهیم داشت.

بنار افزود: همچنین در این مراسم از خانواده شهدا و دانش‌آموزان برگزیده کشوری در مسابقات فرهنگی و هنری تقدیر بعمل خواهد آمد و سپس در دو واحدآموزشی روستایی منطقه جنگ شادی اجرا خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر تصریح کرد: مراسم شهرستانی گرامی‌داشت سیزدهم آبان در روز پنچشنبه 13 آبان و در سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر با حضور مسئولان برگزار خواهد شد و در این مراسم نیز با حضور گروه‌های دانش‌آموزی میثاق‌نامه دانش‌آموزی قرائت خواهد شد و از دانش‌آموزان برگزیده کشوری در مسابقات قرآن، عترت و نماز تجلیل بعمل خواهد آمد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار