نتایج کامل رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران

تهران (پانا) - در سه دیدار همزمان هفته سوم لیگ برتر فوتبال سپاهان، نفت مسجد سلیمان، فجر سپاسی و استقلال مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

کد مطلب: ۱۲۲۶۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
نتایج کامل رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران

تیم فوتبال نفت آبادان از ساعت ۱۸ امروز (شنبه) در دیداری خانگی پذیرای تیم فجرسپاسی بود. نفت آبادان و فجرسپاسی که در دو بازی ابتدایی لیگ مغلوب شده بودند، امروز برای کسب اولین برد و سر و سامان دادن به وضعیت خود به مصاف هم رفتند. شاگردان کلانتری در دقایق ابتدایی بازی، نمایش بهتری داشتند و موفق شدند در دقیقه ۲۰ توسط محمد کاظمی به گل برسند. این نیمه در ادامه گلی در برنداشت و تیم فجرسپاسی برنده به رختکن رفت. فجرسپاسی که برای این بازی انگیزه بیشتری نسبت به نفت داشت، در دقیقه ۸۱ نیز توسط عرفان معصومی به گل دوم رسید. این بازی با حساب ۲ بر صفر به سود شاگردان کلانتری به پایان رسید و فجری‌ها اولین برد خود در لیگ بیست و یکم را در آبادان جشن گرفتند. نفت آبادان نیز در سه دیدار انجام شده خود در فصل جاری، تن به شکست داده است.

پدیده صفر - نفت مسجد سلیمان 2

دو تیم فوتبال پدیده و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۸ در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف هم رفتند که نفت مسجدسلیمان با یک گل میزبانش را شکست داد تا به نخستین پیروزی فصل خود برسد. تک گل این دیدار را عماد میرجوان در دقیقه ۸۰ به ثمر رساند. پدیده، با این شکست بدون امتیاز در رده آخر باقی ماند و نفت مسجدسلیمان با این پیروزی ۴ امتیازی شد.

سپاهان یک - هوادار صفر

دیدار دو تیم سپاهان هوادار نیز امروز (شنبه) ساعت ۱۸:۰۰ در قالب هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد این دیدار با برتری یک بر صفر سپاهانی‌ها به پایان رسید. دو تیم در دقایقی از بازی روی دروازه یکدیگر فشار آوردند اما موفق نبودند تا این‌که دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه ۸۴ در ازدحام بازیکنان دو تیم در محوطه جریمه توانست دروازه مهرداد بشاگردی را باز کند. این دیدار در نهایت با برتری شاگردان نویدکیا به پایان رسید تا سپاهانی‌ها با این پیروزی ۹ امتیازی شوند و صدرنشین باقی بمانند. در مقابل نیز شاگردان عنایتی بدون امتیاز باقی ماندند.

نکته قابل توجه مصدومیت کمک داور این دیدار در دقیقه ۲۵ بود بود که باعث شد بازی دقایقی متوقف شود.

استقلال یک - تراکتور صفر

تیم‌های استقلال و تراکتور هم در حساس‌ترین دیدار هفته سوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران امروز (شنبه) از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی روبروی یکدیگر قرار گرفتند. قضاوت این دیدار را «سید رضا مهدوی» با کمک‌های «امیررضا آشور ماهانی» و «محمد صالح عرب‌آبادی» برعهده داشت.

در دقیقه ۲۴ شوت سنگین وریا غفوری از پشت محوطه جریمه با واکنش خوب محمدرضا اخباری به کرنر رفت تا بهترین موقعیت استقلال در نیمه اول از دست برود. در دقیقه ۲۸ سانتر محمد دانشگر از جناح راست با ضربه سر یامگا همراه شد اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی به خارج رفت. در دقیقه ۴۰ پاس در عرض جعفر سلمانی به امیرحسین حسین‌زاده رسید اما ضربه کم دقت این بازیکن با اختلاف زیادی به اوت رفت.

در دقیقه ۵۴ ارسال کرنر مهدی مهدی‌پور به سیاوش یزدانی رسید و این بازیکن که در حالت نامتعادل قرار داشت با پاس پشت پا به توپ ارتفاع داد و ارسلان مطهری با ضربه سر دیدنی دروازه محمدرضا اخباری را باز کرد. در دقیقه ۶۹ حرکت وریا غفوری از سمت چپ با خطای علی فتحی به روی کاپیتان استقلال همراه شد تا داور مسابقه یک پنالتی به سود آبی ها اعلام کند. وریا غفوری که در هفته اول نیز مقابل هوادار یک پنالتی را از دست داده بود، دوباره پشت توپ ایستاد و آن را به تیرک دروازه کوبید تا استقلال به گل دوم نرسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار