پاسخ به بیش از ١٢ هزار تماس در مهر ماه توسط اورژانس نیشابور

نیشابور(پانا)- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور از پاسخگویی به ١٢ هزار و ۷۴ تماس توسط کارشناسان مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ در مهر ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
پاسخ به بیش از ١٢ هزار تماس در مهر ماه توسط اورژانس نیشابور

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور، مصطفی افشار نیک گفت: کارشناسان مرکز ارتباطات اورژانس در مهر ماه به هزار و ۶۸۳ نفر مشاوره تلفنی ارائه کرده اند.
وی ادامه داد: در این ماه متاسفانه ۸۲۱ تماس مزاحمت با شماره اورژانس برقرار شده است که نسبت به سال گذشته ۳۲ درصد افزایش داشته است.
افشارنیک افزود: هنگام تماس با اورژانس ۱۱۵ به راهنمایی های کارشناسان مرکز ارتباطات با دقت توجه کنید زیرا در بیشتر مواقع می توانید با اقدامات و کمک های اولیه ای که به شما آموزش داده می شود جان بیمار و یا مصدوم خود را نجات دهید.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور یادآور شد که مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵نیشابور مجهز به جدیدترین نرم افزارها و تجهیزات ارتباطاتی است که از لحظه اعزام، توسط مکان یاب اینترنتی مسیر حرکت، سرعت، توقف های آمبولانس کنترل می شوند. همچنین تمامی تماس های دریافتی و زمان های اعزام آمبولانس توسط کامپیوتر ثبت و بایگانی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار